معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه تبريز :
دانشجويان براي شرکت در اين جشنواره تا اول ارديبهشت سال جاري فرصت دارند، آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره به آدرس مديريت امور اجتماعي اين دانشگاه ارسال نمايند.
کد خبر: ۲۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 14 April 2015

 سومين جشنواره فرهنگي و اجتماعي " دانشگاه پاک"به ميزباني پنج دانشگاه کشور از جمله دانشگاه تبريز از 15 الي 30 ارديبهشت ماه سال جاري به صورت منطقه اي برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز؛ معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه تبريز، با بيان اين خبر گفت: دانشجويان براي شرکت در اين جشنواره تا اول ارديبهشت سال جاري فرصت دارند، آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره به آدرس مديريت امور اجتماعي اين دانشگاه ارسال نمايند.

دکتر محمدرضاحسين زاده، درباره اهداف اين جشنواره گفت: اين جشنواره در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي دانشجويان با محتواي پيشگيري اوليه از اعتياد در تلاش است ضمن اطلاع رساني به افراد سالم جامعه دانشگاهي از اين پديده شوم، افرادي را که بر اساس باورهاي نادرست دچار نگرش مثبت به مواد مخدر شده اند، نيز آگاه سازد؛ از ويژگي هاي خاص اين جشنواره اهميت به رويکرد هاي جذاب هنري و همچنين مشارکت و اهتمام جدي گروه هاي فرهنگي، اجتماعي و هنري دانشجويان در برگزاري اين برنامه است.

وي اضافه کرد: شرکت کنندگان مي توانند آثار خود را در بخش فرهنگي و اجتماعي شامل طرح ها و ايده هاي جديد، وب سايت، وبلاگ، نرم افزار چند رسانه اي، نشريه ديواري و الکترونيک، آثار گرافيکي، در حوزه هنري نيز در قالب ارسال عکس، فيلم کوتاه، فيلم مستند، نماهنگ، انيميشن، هنرهاي نمايشي، کاريکاتور، پوستر، فيلم نامه، نمايش نامه، نقاشي و در بخش علمي و پژوهشي نيز شامل مقاله،کتاب،کتابچه، پايان نامه و ترجمه و در حوزه ادبي در قالب متن ادبي، خاطره، طنز، شعر، داستان کوتاه و قطعه ادبي ارسال نمايند.

دکتر حسين زاده، يادآور شد: مهمترين محورهاي برگزاري جشنواره را سبک زندگي مطلوب دانشجويي، نقش تبليغات و رسانه هاي مدرن درپيشگيري ازشيوع مواد مخدر، تاثير اخلاق و قانون گرايي و نقش آن در زندگي سالم دانشجويي، دانشجو، فرهنگ،آسيبهاي اجتماعي، نقش خانواده و دوستان در روابط اجتماعي سالم و زندگي خوابگاهي، فرصتها وتهديدها عنوان کرد.

به گفته وي، اين جشنواره با همکاري ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه ريزي شده و فراخوان اين جشنواره از بهمن ماه سالجاري ابلاغ شده است.

همين گزارش حاکي است: سومين جشنواره و نمايشگاه فرهنگي و اجتماعي "دانشگاه پاک" به صورت منطقه اي و به ميزباني دانشگاه هاي چون تبريز، کردستان، بجنورد، يزد و خليج فارس بوشهر برگزار مي شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :