رئیس اداره ورزش چالوس
رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس گفـت: ورزش چالوس از کمبود فضا و امکانات رنج می برد.
کد خبر: ۲۳۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 15 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سلیمان رضوی در جلسه شورای ورزشی این شهرستان با اشاره به پیشرفت های خوب ورزش چالوس، اظهار كرد: این شهرستان در سال گذشتههم در زمینه میزبانی و هم در کسب مقام های قهرمانی توانست کارنامه قابل قبولی راداشته باشد و عناوین مختلفی را كسب كند.

ویبا بیان اینکه ورزش چالوس باکمبود فضا و بودجه مواجه است تصریح كرد: كمبود نیرو یكی از مهم ترین مشكلات اداره ورزش و جوانان چالوس است به طوری كهدر سالهای گذشته با ۱۶ نیرو اداره می شد اما امروز تنها با ۴ نیرو و چندین ساعت کار در حال فعالیت است وبا وجود کمبود نیرو و اعتبارات توانسته است موفقیت های خوبی را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس با بیان اینکه این شهرستان در سال گذشته میزبان ۱۳ مسابقه استانی و ۸ مسابقه کشوری بود، افزود: از ۳۸ هیات ورزشی شهرستان چالوس ۱۸ هیات موفقیت هایی در سطح استانی و کشوری را به خود اختصاص داده اند.

رضوی با اشاره به فعالیت باشگاههای دولتی و خصوصی در چالوس ابراز کرد: از ۴۰ باشگاه دولتی و خصوصی این شهرستان ۳۲ باشگاه مجوز قانونی دارند و ۸ باشگاه بدون مجوز نیز در صدد اخذ مجوز هستند.

وی با اشاره به اینکه چالوس سال قبل میزبان اجلاسیه جوانان حاشیه دریای خزر بود، خاطر نشان كرد: این شهرستان در سال گذشته میزبانی از اردویتیم ملی وزنه برداری را به مدت یک ماه عهده دار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس با بیان اینکه چالوس در سال جاریمیزبان ۷ مسابقه ورزشی استانی بود یادآور شد: میزبانی از اردوی تیم ملی کشتی مراکش، مسابقات جودوی ساحلی، جام ورزشی ویژه یادواره شهدای مدافع حرم، میزبانی از مسابقات کانوپولوی بانوان کشور، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و مسابقات رزمی کیک بوکسینگ از دیگر برنامه هایی بود که در سال جاری انجام شد.

رضوی با انتقاد از وضعیت بودجه و اعتبارات جاری و عمرانی ورزش و جوانان گفت:در سال گذشته بودجه عمرانی اختصاص یافته برای اداره ورزش و جوانان ۳۹ میلیون تومان و بودجه جاری نیز ۳۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که برای فعالیت ۳۷ هیات ورزشی بسیارناچیز است و نیازمند اعتبارات بیشتر است.

وی با مهم خواندنحمایت و تعامل خیران و جامعه ورزش شهرستان چالوس در زمینه تامین منابع مالی ورزشکاران،ابراز كرد:یکی از نیازهای ورزش و جوانان چالوس اختصاص بخشی از ساحل برای انجام ورزش های ساحلی بوده که اگر زمینی با مالکیت شهرداری در اختیار اداره ورزش قرار گیرد می توان مسابقات ساحلی را نیز در این شهرستان اجرایی كرد.

این مسئول خواستار تعیین تکلیف همکاری نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت و نظم ورزشگاه در زمان اجرای مسابقات شد و بیان كرد: تخصیص یک دستگاه آمبولانس برای انجام مسابقات ورزشی در محل برگزاری مسابقات نیز در این شهرستان ضروری به نظر می رسد.

رضویدر پایاناز بیمه ۶ هزار و ۴۰۴ نفر از ورزشکاران شهرستان چالوس در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری نیز تا کنون یکهزار و ۳۰۰ نفر از ورزشکاران زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و یکی از افتخاراتی که برای ورزش چالوس حاصل شد این است که تمام بیمه شدگان با بیمارستان قرارداد بسته و هزینه های درمان آنها به صورت رایگان انجام می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار