کد خبر: ۲۲۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 12 May 2016


نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: برای برگزاری همایش ملی فوتبال پایه در البرز با هیئت فوتبال این استان هماهنگی نشده است و در جریان کم و کیف برگزاری آن در کرج نیستیم.

بهروز یمینی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در حالی این همایش قرار است فردا (پنج شنبه ) در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شود که آکادمی ملی فوتبال ایران خود راسا در این موضوع وارد شده است و به نوعی شان میزبان در این رویداد رعایت نکرده است.

وی افزود: نماینده آکادمی ملی فوتبال ایران به ما اعلام کرد البرز به مانند دیگر استان ها تنها می تواند نسبت به معرفی نماینده خود اقدام کند و اجازه دخالت در سایر موضوعات را ندارد.

یمینی با بیان اینکه مکاتبات آکادمی ملی فوتبال برای در اختیار گرفتن تالار نژاد فلاح با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بوده است گفت: این رویکرد برخی عوامل اجرایی آکادمی ملی فوتبال ایران برایمان قابل هضم نیست.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب دو فستیوال فوتبال پایه دختران و پسران در سال گذشته به میزبانی البرز گفت: ما این دو رویداد را به بهترین شکل ممکن در کوهسار برگزار کردیم و مورد تمجید متولیان فوتبال کشور قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: نمی دانم به چه علت ما را در این برنامه مشارکت نداده اند و حتی اجازه درج لوگوی هیئت فوتبال را در بنرها هم ندادند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز با تاکید براینکه فدراسیون و نهادهای زیرمجموعه آن باید شان و جایگاه هیئت های استانی خود را حفظ کنند گفت: امیدوارم این همایش ملی به خوبی برگزار شود و خروجی لازم را برای مربیان فوتبال پایه کشور داشته باشد.

تعیین تکلیف انتخابات فوتبال البرز با حضور تاج

وی در ادامه به آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال اشاره کرد و گفت: با توجه به تعیین تکلیف مدیریت فدراسیون فوتبال در اولین فرصت با هماهنگی مهدی تاج ریاست فدراسیون مجمع تشکیل و تکلیف ریاست هیئت فوتبال البرز روشن می شود.

یمینی تصریح کرد: محمد محمودی رییس کنونی هیئت فوتبال نیز در بین ثبت نام کنندگان برای پست ریاست است و با توجه به راهیابی وی به مجلس شورای اسلامی هنوز تصمیم نهایی اش را برای شرکت در انتخابات نمی دانیم.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز تاکید کرد: برخلاف برخی اظهار نظرها مبنی بر منع قانونی حضور نمایندگان مجلس در ریاست هیئت های ورزشی مشکلی از حیث ضوابط قانونی وجود ندارد و محمودی در صورت تمایل می تواند در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز حضور پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار