نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس
نماینده مردم مازندران ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کاهش 100 میلیارد تومانی بودجه هلال‌احمر گفت:کسانی که رأی به خروج 100 میلیارد تومان از هلال احمر دادند مسئول هستند و نباید بودجه این مجموعه کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۲۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 10 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد دامادی در همایش تجلیل از فعالان طرح‌های نوروزی در سالن هلال احمر مازندران با بیان اینکه سیاست‌مداران کشورهای غربی با سیاست‌های کثیف موجب شهادت بسیاری از جوانان شیعه شدند، اظهار کرد: راه شهدای مدافع حرم ادامه دارد و این را از امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) آموختیم.

نماینده مردم مازندران ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی از افراد بودجه هلال احمر را کاهش دادند، افزود: داوطلبان در سرما و گرما بدون مزد و بی‌منت در حال تلاش و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از داوطلبان ما اصلا دیده نمی‌شوند، ادامه داد: داوطلبان هلال احمر در همه مشکلات و سختی‌ها ایثار انجام می‌دهند.

دامادی با بیان اینکه مازندران با توجه به حوادث با مشکل امکانات روبه‌رو است، اضافه کرد: در مازندران همیشه شاهد حوادث طبیعی هستیم و این مسئله نیازمند امکانات و تجهیزات قوی است.

وی با اعلام اینکه مجموعه هلال احمر یک تشکیلات شهرستانی و استانی نیست بلکه یک تشکل جهانی و بین‌المللی است، گفت: داوطلبان هلال احمر با تحمل مشکلات ایثار و ازخودگذشتگی را به مردم آموزش می‌دهند.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر با انتقاد از برداشت 100 میلیاردی از بودجه هلال احمر گفت: کسانی که رأی به خروج 100 میلیارد تومان از هلال احمر دادند مسئول هستند و نباید بودجه این مجموعه کاهش پیدا کند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار