کد خبر: ۲۲۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 10 May 2016

چشمه های آب، طبیعت زیبا و آب و هوای خوش روستای «دروان» منتظر گردشگرانی است که اردیبهشت را برای سفر انتخاب می کنند، با سفر به این روستای زیبا می توانید خاطرات خوبی برای خود رقم بزنید.
طبیعت زیبای البرز هر ساله در فصل های مختلف، گردشگران زیادی را به اینجا می کشاند. در فصل تابستان با حضور در پیست «دیزین» می توانید خاطراتی زمستانی را تجربه کنید و در زمستان با حضور در «کویر اشتهارد» می توانید لذت روزهای آفتابی را به خود هدیه کنید.
وجود روستاهایی سرسبز و خوش آب و هوا در استان البرز باعث شده بسیاری از گردشگران برای طبیعت گردی این منطقه را انتخاب کنند . طبیعت بکر و زیبا همراه با چشمه ساران هر ساله در فصل بهار و تابستان که هوا کمی رو به گرما می رود گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به اینجا می کشاند.
روستای «دروان» از توابع بخش مرکزی شهرستان کرج که به نگین البرز ایران معروف است جزو روستاهای سرسبز و خوش آب و هوایی است که در میان رشته کوه های البرز واقع شده است.
روستای دوران در ۲۳ کیلومتری شمال غربی کرج واقع است . از کنار گذر روستاهای آتشگاه، نوجان و «خوارس» که بگذرید و پیچ و خم های جاده را که پشت سر بگذارید ناگهان از دل کوه های سر به فلک کشیده، روستایی در برابر دیدگانتان قد علم می کند که مناظر چشم نوازی دارد این روستا با کوه های بلند و سرسبزی همچون «کاهار» و «ناز» با پوشش های مختلف گیاهی و دارویی ارزشمند شهره است.
روستای دروان علاوه بر محصولات دامی و لبنی، محصولات باغی متنوع و بی نظیری مانند انواع میوه هایی چون سیب، گیلاس، گلابی، زردآلو، آلبالو، گیلاس، گوجه سبز، گردو، تـــوت دارد. این میوه های خوشمزه توسط روستاییان در همه فصول سال عرضه می شود.
اردیبهشت ماه بهترین فصل برای سفر به این روستای زیبا است، روستایی که در بالاترین ارتفاعات استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار