کد خبر: ۲۲۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 09 May 2016

طرفدارى- شاید لازم باشد اول تکلیفمان را با بحث فنی مهدی رحمتی مشخص کنیم. مهدی رحمتی بهترین بازیکن استقلال در فصل جاری بوده است و شاید در نبود او استقلال حالا در میانه جدول حضور داشت. رحمتی یک تنه استقلال را در نبرد برابر نفت تهران و تراکتور در تبریز راهی فینال حذفی کرد و در تیم معمولی مظلومی، یک فوق ستاره است.

اما مهدی رحمتی در بزنگاه لیگ عملی را انجام داد که بی شک تمام آرزوهای استقلالی ها را بر باد داده است. حاشیه های عجیب و بی مورد مهدی رحمتی در دقیقه 8 بازی برابر تراکتورسازی تا اندازه ای نتیجه ی دیدار حیثیتی استقلال را مشخص کرد. اشتباه تاثیر گذار او در گل اول، بی تمرکزی بازیکنان استقلال و آشوب بر روی سکوهای آزادی کمترین عکس العمل به حرکت مبتدیانه کاپیتان استقلال بود.

سکوهای آزادی که باید در نیمه دوم حامی استقلال می بودند تا شاگردان مظلومی بتوانند در فرصت 40 دقیقه بعد از گل مساوی تنها یک گل را به ثمر برسانند، بر سر دو گانه رحمتی - قلعه نویی درگیر بودند و صدایی از آنها در نمی آمد. بازیکنان استقلال در وسط زمین بی تمرکز بازی می کردند و در انجام ساده ترین برنامه های تاکتیکی نیز کم توان ظاهر شدند.

رحمتی که هر درخشش او پتکی بر سر تیم ملی و کیروش شده بود، در این بازی نشان داد که در کنار تمام قابلیت های فنی بی مثالش، در نابودی آرزوی هواداران تیم خودی نیز توانایی خاصی دارد و اگر در دروازه تیم ملی چنین اشتباهاتی را تکرار کند که در اردوهای مختلف تیم ملی کیروش کرده بود، دود این اشتباهات به جای هواداران استقلال بر چشمان ملتی خواهد رفت و آن زمان دیگر سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی انتخاب خود باشد.

رحمتی در بازی استقلال و تراکتورسازی کار کیروش را برای فصل آینده و بازی های مهم تیم ملی آسان کرد. دروازه بان توانای استقلالی ها نشان داد که چرا سرمربی تیم ملی ترجیح می دهد از حقیقی، بیرانوند و ... که توانایی کمتری از رحمتی دارند نیز استفاده کند اما او را به به تیم ملی دعوت نکند و حالا کیروش در فصلی سخت برنده جدال با رحمتی شده است. بردی که با گل به خودی رحمتی و به بهای پایان رویای قهرمانی استقلال به دست آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار