معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم مطرح کرد
براساس پیش‌بینی‌های انجام شده شهرداری قم می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی و دولتی در سال جاری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد ریال تحقق بودجه داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 08 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با بیان اینکه شهرداری قم در راستای افزایش اعتبارات داخلی و خارجی خود با هدف پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر تلاش می‌کند، اظهار کرد: در سال جاری با مشارکت سرمایه‌گذاران دو هتل پنج ستاره در قم ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌ برای افزایش درآمدزایی شهرداری قم انجام شده است، اضافه کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده شهرداری قم با استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی و دولتی در سال جاری می‌تواند نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال تحقق بودجه داشته باشد.

معاون شهردار قم با اشاره به اینکه ساختار سازمانی شهرداری در حال تأیید نهایی در وزارت کشور است، عنوان کرد: براساس این ساختار نیروهای شهرداری در جایگاه‌های مورد نیاز قرار می‌گیرند تا بتوانیم به چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری مطلوب برسیم.

وی از کارکنان شهرداری به عنوان یکی از اقشار زحمت‌کش جامعه نام برد و یادآور شد: شهرداری با استفاده از آموزش‌های ادواری، توانمندسازی نیروهای انسانی را مورد توجه قرار داده است تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره را ببریم.

رنجبر به اهمیت اجرای پیش‌نیازهای نظام برنامه توسعه هدفمند در شهرداری قم اشاره کرد و گفت: در این راستا نهادینه کردن نظام پرداخت حقوق و مزایا به پرسنل بر اساس عملکرد آنان که یکی از پیش نیازهای یک شهرداری دارای برنامه هدفمند است در دستور کار سال 95 این معاونت قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار