این جشنواره برای نخستین در سطح دانشگاه‌های آزاد استان همدان در خصوص کارآفرینان دانشگاهی شامل دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارمندان و مدرسان و ارتباط آنان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 08 May 2016
دبیر جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاه‌های آزاد استان همدان از برگزاری این جشنواره برای نخستین‌بار در دانشگاه آزاد همدان خبر داد.

"مهدی عسگری‌کیا" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین در سطح دانشگاه‌های آزاد استان همدان در خصوص کارآفرینان دانشگاهی شامل دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارمندان و مدرسان و ارتباط آنان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود، افزود: طی ماه گذشته پرسش‌نامه‌هایی تهیه و با هدایت کانون کارآفرینان استان بین دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارمندان و مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان توزیع، جمع‌آوری و ارزیابی شد.

عسگری‌کیا در ادامه با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی پتانسیل‌های دانشگاهی در حوزه اشتغال، اشتغالزایی، هدایت سرمایه و ایجاد الگوهای بهتر برای دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارمندان و مدرسان است تا بتوانند دانشگاه را در مسیر کارجویی به کارآفرینی تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه کل دانشگاه‌های آزاد استان در این جشنواره شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این جشنواره، 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 تا 11 در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاه‌های آزاد استان به میهمانان ویژه این جشنواره اشاره کرد و گفت: در جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاه‌های آزاد استان همدان، پرفسور واشقانی(معاون‌کل پژوهشی دانشگاه آزاد) و قیاسی(معاون استاندار همدان) حضور خواهند داشت.

وی در پایان با بیان اینکه از کارآفرینان برتر نیز در این مراسم تجلیل می‌شود، اظهار کرد: از بین  47 نفر کارآفرین، 13 نفر از کارآفرینان منتخب تجلیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار