در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر سرقت باطری خودروی آنها در همدان، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 08 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک نفر سارق داخل خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.

پژمان قویمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر سرقت باطری خودروی آنها در همدان، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات ویژه فردی را شناسایی کردند که با یک دستگاه خودروی وانت پیکان اقدام به سرقت باطری خودروها کرده و خیلی سریع از صحنه سرقت خارج شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: با تلاش‌های ماموران انتظامی کلانتری 14، سارق در حال سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این مسئول با بیان اینکه متهم در بازجوی‌های فنی به عمل آمده به 10 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: همچنین اموال مسروقه شامل 10 عدد باطری خودرو، تعدادی ضبط و پخش خودرو و مقدار زیادی سیم برق از مخفیگاه متهم کشف و در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

قویمی خاطرنشان کرد: پرونده قضایی در این زمینه نیز تشکیل و متهم برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی استان همدان معرفی شد.

وی در پایان سخنانش برخورد با سارقان را یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی شهرستان دانست و از همکاری مردم در این رابطه تقدیر کرد.
برچسب ها: دستگیری سارق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار