معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی از ورود قطاری متشكل از گردشگران آمریكایی، اروپایی و آسیای شرقی به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سیدجواد موسوی گفت: سال گذشته قطار عقاب طلایی متشكل از ده ها گردشگر اروپایی وارد مشهد شد و مسافران این قطار از جاذبه های گردشگری و نیز اماكن فرهنگی، تاریخی و مذهبی پایتخت معنوی ایران بازدید كردند.

وی با بیان اینکه به فاصله كمتر از شش ماه قطار دیگری متشكل از گردشگران آمریكایی، اروپایی و آسیای شرقی نیز طی روزهای آینده وارد مشهد می شود افزود: قطار گردشگران اروپایی ۲۰ فروردین امسال از کشور مجارستان و در ۲ گروه وارد کشور شدند.

وی بیان کرد: این قطار ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ فروردین ماه از تهران حركت و بامداد روز چهارشنبه ۲۶ فروردین وارد مشهد مقدس خواهد شد.

موسوی با بیان این که بازدید از حرم مطهر رضوی و اماکن تاریخی آن در راس برنامه‌های این گروه قرار دارد، افزود: بازدید از آرامگاه فردوسی از برنامه های پیش بینی شده برای این گروه در مشهد مقدس است.

وی افزود: مسافران این قطار پس از یک روز حضور در مشهد، پایتخت معنوی ایران را به مقصد طبس ترک و از آنجا به سمت بافق و یزد حرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار