کد خبر: ۲۲۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 08 May 2016

شهردار: شکوفایی بیشتر خرم‌آباد در پیش است






















به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری یافته، "یحیی عیدی بیرانوند" صبح امروز در مراسم نکوداشت خرم‌آباد که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری که در حوزه مسکن در خرم‌آباد در حال صورت گرفتن است معادل یک سال بودجه عمرانی استان است.
وی افزود: این سرمایه‌گذاری در برج دوقلو انجام‌شده که با تلاش و حمایت استاندار و تصویب آن توسط اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد صورت گرفته است.
شهردار مرکز لرستان عنوان کرد: کل فضای سبز شهر خرم‌آباد از زمان تأسیس شهرداری تاکنون 110 هکتار بوده است اما اکنون شهرداری خرم‌آباد 110 هکتار دیگر در دستور کار دارد.
عیدی بیرانوند خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در خرم‌آباد وجود دارد که اگر احیا شوند از وضعیت کنونی عبور خواهیم کرد.
وی همچنین گفت: افراد خوبی در حال سرمایه‌گذاری در خرم‌آباد هستند به‌طور مثال آقای قاضی شهرک صنوف قاضی را در منطقه کمالوند احداث کرد و زمانی که مسئولین شهرداری‌ها به خرم‌آباد می‌آیند ما را بابت این اقدام تشویق می‌کنند.
شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: باوجود افرادی همانند آقای قاضی و دولتشاه در خرم‌آباد گردش مالی هم صورت خواهد گرفت که به نفع مردم فهیم خرم‌آباد خواهد بود.
عیدی بیرانوند در بخشی از سخنان خود به آغاز کلنگ زنی 4 تقاطع غیرهمسطح در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: فرمانده محترم قرارگاه خاتم‌الانبیا با حمایت استاندار قرار داری با شهرداری منعقد نمودند که 4 تقاطع در خرم‌آباد احداث کنند که البته منابع مالی آن به عهده شهرداری خواهد بود.
وی در پایان با تقدیر از فعالان حوزه گردشگری و تبریک به مناسبت انتخاب خرم آباد به عنوان یکی از شهرهای برتر در حوزه گردشگردی، اظهار امیدواری کرد در سال آینده بتوانیم هفته‌ای را به نام " هفته خرم آباد " اختصاص دهیم.

خبر و عکس: مصطفی باقری- یافته

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار