معاون ارشاد مازندران
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سرپرستان نشریات مکتوب اعم از استانی و سراسری برای دریافت آگهی‌های دولتی باید در سامانه جامع رسانه‌ای کشور ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۲۲۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 03 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، عباس زارع درباره لزوم ثبت‌نام مسئولان سرپرستی روزنامه‌ها و نشریات سراسری و استانی در سامانه جامع رسانه‌های کشور، اظهار کرد: شرط دریافت آگهی‌های دولتی در استان مازندران ثبت نام در سامانه‌ جامع رسانه‌های کشور است.

وی تصریح کرد: نمایندگی‌های نشریات سراسری در استان و روزنامه‌های محلی باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: در اجرای بند پنج  از ماده‌ 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیین‌نامه‌ تمرکز توزیع و نشر آگهی، از این‌ پس روزنامه‌های محلی، استانی، منطقه‌ای و سراسری با داشتن شرایط خاص واجد دریافت آگهی‌های دولتی می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: مدیران مسئول نشریات باید درخواست رسمی خود برای دریافت آگهی را از طریق سامانه‌ جامع رسانه‌های کشور ارائه داده و اعلام وصول نشریات را به‌مدت 6 ماه ارائه کنند تا در لیست دریافت آگهی قرار گیرند.

زارع یادآور شد: نهادهای مشمول قانون توزیع آگهی‌های دولتی، آگهی‌های خود را از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع می‌کنند.

وی با اعلام اینکه امید است که مدیران کل و ذی‌حسابان ادارات و نهادهای مختلف استان، نظارت دقیق بر روند توزیع آگهی‌های دولتی داشته و جلوی ارسال مستقیم آگهی به نشریات گرفته شود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خطاب به مسئولان نشریات در استان، یادآور شد: چاپ آگهی‌های دولتی در ویژه‌نامه‌های استانی یا شهرستانی ممنوع است و سرپرستان دفاتر نمایندگی سراسری در استان باید از دریافت مستقیم آگهی‌های دولتی خودداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: برای هرچه بهتر اجرا شدن امور رسانه‌ای مسئولان نشریات به ثبت‌نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

زارع خاطرنشان کرد: به‌زودی فقط سرپرست رسانه‌هایی که از طریق سامانه معرفی و ثبت شدند به‌عنوان مسئول رسمی و قانونی از نظر ارشاد محسوب شده و از حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان گفت: دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی‌های دولتی و همچنین شیوه‌نامه‌ همکاری با دفاتر سرپرستی و نمایندگی‌های رسانه‌های سراسری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار