کد خبر: ۲۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 13 April 2015
معاون سیاسی، امنیتی استاندارالبرز گفت: مشارکت مردم در عرصه انتخابات و حضور پرشور آنها برگ برنده نظام برای مقابله با دشمنان است.
حجت الله ملاصالحی، در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهار کرد: نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری دارای پیام‌ها و مضامین مختلف و به معنای واقعی کلمه کلیدواژه و راهکار هر سال محسوب می‌شود.
وی افزود: انتظار می‌رود شعار سال توسط آحاد مردم و مسئولین به صورت شعاری و نصب بنر و پوستر نباشد و همه عزم خود را جزم کرده و جامه عمل به این شعار بپوشانیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران با گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده و تکلیف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و امسال هم با حضور در صحنه دو انتخابات مهم،‌ برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام می‌افزایند.
ملاصالحی ادامه داد: امسال سال سرنوشت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران است و انتظار می‌رود مردم به طور کامل برای تحقق شعار امسال تلاش جهادی داشته باشند و با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری را به تاریخ این نظام بیفزایند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندارالبرز در پایان سخنان خود گفت: شعار همدلی و همزبانی وظیفه سیاسیون و همه طیف‌ها و جناح‌های سیاسی را دو چندان کرده است و این طیف‌ها با تاثیراتی که در جامعه دارند باید با هوشیاری کامل در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی کوشش کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار