چهار رفتگری كه دوشنبه شب با شكایت یكی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به جرم پاره كردن پوسترهای تبلیغاتی این نامزد در بابل بازداشت شده بودند، امروز چهارشنبه از سوی فرماندار بابل با اعطای هدایایی جهت دلجویی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۲۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،علی كمالی، علی كلاگر، یحیی زارعی و ذولفعلی صادقپور چهار رفتگری بودند كه شبی را همزمان با تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بازداشتگاه بابل بسر بردند.


فرماندار بابل در مراسم تجلیل گفت: بازداشت شما كار ناپسندی بود و به شما ظلم شده و بنده به عنوان فرماندار شهر از شما زحمت كشان شهرداری بابل عذر خواهی می كنم.


محمد تقی عباسپور افزود: اگر ما به طور جدی تخلفات نامزدها در روند تبلیغات كه بالغ بر یك هزار مورد است را پرونده سازی می كردیم شاید این اتفاق رخ نمی داد.


وی اظهارداشت: هدف مان این است كه شور و نشاط در انتخابات ایجاد شود و بادیده اغماض به تخلفات نگاه می كردیم و عكس هایی را كه شما كاركنان شهرداری جمع كرده بودید غیرقانونی و خارج از استاندارد چاپ و نصب شده بود.


فرماندار بابل گفت: نیروی انتظامی باید در كنار شما برای امحاء تلاش می كرد متاسفانه در یك اقدام معكوس شما را در حین انجام وظیفه دستگیر كردند و روانه بازداشتگاه شدید .


وی افزود: جای تاسف است كه این زحمت كشان شبی را در بازداشتگاه و مكانی بسر بردند كه در طول عمر خود ندیده بودند.


شهرستان بابل با بیش از نیم میلیون نفر جمعیت دو كرسی در مجلس شورای اسلامی دارد كه تكلیف یك كرسی آن در انتخابات هفتم اسفند 94 مشخص شد. 


علی نجفی خوشرودی در مرحله اول انتخابات با كسب 63 هزار و 306 رای ، منتخب مردم بابل برای مجلس دهم شد و حسین نیازآذری و همت الله طاهرنژاد نیز به دور دوم راه یافتند.


تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه جاری در شهرستان های قائمشهر و بابل در سطح استان مازندران آغاز شده است و تا ساعت 8 صبح روز نهم اردیبهشت ماه و به مدت یك هفته ادامه خواهد داشت. 


رای گیری انتخابات مرحله دوم هم روز دهم اردیبهشت ماه جاری با حضور 10 هزار نفر از كادر اجرایی با 509 شعبه اخذ رای در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.


شهرستان 520 هزار نفری بابل دارای 361 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای است كه در دور اول 72 درصد در دهمین دوره انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی رای خودشان را به 27 نامزد در حوزه شهرستان بابل دادند.


استان مازندران دارای 12 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار