کد خبر: ۲۱۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 April 2016


فرماندار فردیس ایجاد زیرساخت های اداری، صنعتی، اقتصادی و خدماتی را لازمه تغییر ساختاری این شهرستان نوپا دانست.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز سه شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز در محل فرمانداری فردیس، افزود: اگر چه فردیس به شهرستان تبدیل شده اما هنوز بسیاری از امكانات زیربنایی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی برای آن تامین نشده است.

وی افزود: شهرستان فردیس با شهرستان های دیگر سه تفاوت اساسی دارد كه یكی از این تفاوت ها، این است كه از ابتدا پیگیر امورزیرساختی آن نبوده اند و هر كسی از دید خود مشكلاتی را پیگیری كرده و برخی نیز همواره در این منطقه خود را محق دانسته اند.

فرماندار فردیس ادامه داد: استنباط من این است كه مسئولان قبلی شهرستان كرج در گذشته كاری برای فردیس پرجمعیت انجام نداده اند و این منطقه با انبوهی از مشكلات رها شده بود.

وی تصریح كرد: در شهرستان فردیس 25 هزار كسبه فعالیت می كنند كه در زمان حضورم در این شهرستان تنها چهار هزار كسبه مجوز داشتند، اما اداره اماكن، اصناف، اتحادیه های كرج كاری برای اصناف فردیس انجام ندادند.

قنبرزمانی افزود: مدارس فردیس دو نوبته هستند و تعداد دانش آموزان این شهرستان زیاد است.

وی در خصوص بیمارستان دولتی فردیس نیز اظهار كرد: شهرستان پر جمعیت فردیس فاقد یك تخت بیمارستانی است، در بخش ورزش نیز فردیس با همین مشكلات مواجه است.

فرماندار فردیس گفت: 350 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان فردیس فعالیت می كنند و ضرورت دارد كه شهرك های صنعتی شهرستان شناسنامه دار شوند. اداراتی كه در شهرستان فردیس مستقر شده اند، چارت سازمانی و كدپرسنلی ندارند.

فرماندار فردیس گفت: تلاش ها برای دریافت آمار و اطلاعات درست از وضعیت شهرستان و داشته های آن آغاز شده تا آنها را مبنای فعالیت ها قرار داده و بتوانیم در سریع ترین زمان ساماندهی مناسبی داشته باشیم.

قنبرزمانی افزود: اولویت برنامه فرمانداری در سال 95 بر اساس نامگذاری امسال اقتصاد مقاومتی است كه در این خصوص جلساتی را داشته ایم.

وی ادامه داد: برای 24 دستگاه استان تكلیف تعیین شده و بودجه ای نیز برای استان در نظر گرفته شده است. در شهرستان فردیس نیز قسمت هایی كه مربوط به این شهرستان است به طور جدی پیگیری می شود.

وی تصریح كرد: شهرستان فردیس از این نظر خودكفا است كه خبرگزاری با اطلاع رسانی به موقع مسائل مربوط به شهرستان را انعكاس می دهد.

زمانی اظهار كرد: خبرنگاران ایرنا در فردیس همكاری و مساعدت خوبی دارند و تهیه اخبار و گزارش های مناسب از این شهرستان باعث می شود مسئولان در جریان مشكلات موجود در فردیس قرار گیرند.

وی گفت:‌ امیدوارم با ایجاد همدلی و وفاق بین فرمانداری و خبرگزاری ایرنا تا رسیدن به استقرار كامل دستگاه ها و ارائه خدمات ویژه به شهروندان نهایت تعامل و همكاری بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها برقرار باشد.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز در این نشست آمادگی ایرنا مركز البرز را جهت هرگونه همكاری و اطلاع رسانی از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان فردیس اعلام كرد و گفت: شهرستان فردیس ظرفیت های بالایی دارد كه ما وظیفه دارد دستگاه های اجرایی شهرستان را برای به فعلیت رساندن این ظرفیت ها كمك كنیم.

داریوش غفاری خاطرنشان كرد: مواردی نظیر نبود بیمارستان در فردیس برای مردم مشكلاتی را ایجاد كرده كه امیدواریم با درایت و تدبیر فرماندار و دیگر مسئولان محترم به نتیجه مطلوب برسد.

وی اظهار كرد: امیدوارم امسال سال شكوفایی برای فردیس با استقرار كامل ادارات و بیمارستان این شهرستان باشد. خبرگزاری ایرنا نیز به واسطه اینكه ارتباط خوبی با مردم دارد، در جریان برخی مشكلات قرار گرفته و آنها را پیگیری می كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار