کد خبر: ۲۱۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از بازدید 21 هزار و 400 دانش‌آموز از جشنواره لاله‌های کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، محمد زین‌العابدینی گفت: استقبال دانش آموزان کرجی از جشنواره لاله‌های امسال بی‌سابقه و بسیار چشمگیر بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی روابط عمومی سازمان، طی مدت زمان برگزاری جشنواره لاله‌ها زمینه لازم برای حضور گروهی و تیمی دانش‌آموزان در باغ گل‌ها و جشنواره لاله‌ها فراهم شد.

این مسئول عنوان کرد: به همین منظور مدیران مدارس شهر کرج، سایر شهرها و شهرستان‌های استان البرز اعم از ساوجبلاغ - محمدشهر، تهران و شهرهای همجوار مانند اسلامشهر ـ قدس ـ شهریار ـ ملارد و ... طی هماهنگی با روابط عمومی سازمان، مجوزهای لازم برای برگزاری اردو و حضور دانش‌آموزان در باغ گل‌ها را دریافت کردند.

زین العابدینی ادامه داد: طی 19 روز برگزاری جشنواره لاله‌ها، حدود 150 مهدکودک و پیش‌دبستانی، دبستان، دبیرستان، دارالقرآن و مراکز آموزشی شهرهای مختلف در باغ گل‌های بوستان شهید چمران حضور یافتند و از جشنواره بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: برای اولین بار است که در سطح استان البرز و کلانشهر کرج چنین اردوی بزرگ دانش‌آموزی به صورت رایگان برگزار می‌شود که در این زمینه سازمان پارک‌ها توانست بخش عظیمی از دانش‌آموزان را با گل و گیاه آشنا کند و آنها را با فضای سبز و درختان انس دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار