مدیر کل کمیته امداد بیان کرد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: آموزش های لازم در خانواده ها در تقویت باورهای اجتماعی، دینی و مذهبی و بالابردن امنیت اجتماعی تأثیر گذار است.
کد خبر: ۲۱۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 24 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و جمعی از امدادگران با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری دیدار نمودند.
فرید محبی در این دیدار گفت: کمیته امداد در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال و قرض الحسنه، کمک معیشت غذایی و جلوگیری از سوء تغذیه کودکان اقدامات موثری انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما آمادگی آموزش در زمینه های مختلف پدافند غیرعامل را دارد، خواستار گسترش آموزش هایی در این خصوص در خانواده ها شد.
محبی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی سرمایه های خوبی داریم و درکمیته امداد دسته بندی آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی جهت جلوگیری از این آسیب ها در حال اقدام است، افزود: کمیته امداد با عملکرد خود نقش بسزایی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در خانواده ها دارد.
وی بیان کرد: این نهاد با فراهم نمودن زمینه تحصیل، ازدواج، اشتغال و آموزش های لازم در خانواده ها می تواند در تقویت باورهای اجتماعی، دینی و مذهبی تأثیر گذار باشد.
محبی همچنین درخصوص تأمین مسکن مقاوم برای مددجویان، گفت: این نهاد با ایجاد مسکن مقاوم به روش های فنی و مؤثر در مقابل حوادث طبیعی گام موثری در این راستا برمی دارد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این نشست ضمن تشکراز مدیرکل کمیته امداد استان به جهت داشتن اطلاعات کافی در حوزه پدافند غیرعامل، گفت: ضروری است که همه کارکنان در حوزه کاری خود، مسئول پدافند غیرعامل باشند و نیاز به آموزش در این خصوص هست.
محمود مومن نسب تصریح کرد: پدافند غیرعامل به دنبال برنامه ریزی برای حفاظت از منابع اجتماعی، سرمایه ها، افزایش آگاهی و ارتقاء آمادگی ها در جامعه است.
وی به تأکید مقام معظم رهبری بر گسترش حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت و جامعه هدف کمیته امداد، می توانیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم.
مومن نسب ابراز امیدواری کرد که با توجه به همکاری خوب کمیته امداد، زمینه اجرایی نمودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل عملیاتی شود.
وی افزود مدیرکل کمیته امداد استان به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل در استانداری منصوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار