وزیر سابق آموزش و پرورش؛
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: دشمنان نظام اسلامی امروز تلاش دارند با اقدامات خود اقتدار نظام را نشانه بگیرند و مولفه های این اقتدار را که فرهنگ اسلامی و مقاومت مردم است، زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۲۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ 23 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، حمیدرضا حاجی بابایی عصر پنجشنبه در مسجد الزهرا(س) اراک با بیان اینکه جان فشانی های شهدا برای حفظ اقتدار نظام اسلامی بوده است، بیان داشت: امروز نظام اسلامی در سایه ولایت فقیه و ایثارگری های شهدا و صبر و مقاومت مردم به اقتدار رسیده است و باید تلاش کنیم این اقتدار در تمامی زمینه ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه غرب هیچگاه به هیچ کشوری کمک نکرده است، افزود: دشمنان اسلام امروز در جای جای جهان شیعیان را مورد ظلم قرار داده و قطعه قطعه می کنند چرا که برنامه ریزی آنها شکستن اقتدار اسلام است.

حاجی بابایی اظهار داشت: هر ساله میلیاردها دلار بودجه از سوی غرب به کشورهایی همچون عربستان برای حمله و تجاوز به مسلمانان از جمله کشور یمن اختصاص داده می شود و همه این مسائل نشانه آن است که دشمن از اقتدار اسلام و نظام اسلامی می هراسد.

وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: در نظام اسلامی شرط صحت هر عمل و اقدامی این است که بر مبنای خداشناسی، بینش و بصیرت و برپایه اصول مدنظر اسلام بوده و ضمنا در راستای حفط اقتدار نظام باشد.

وی اظهار داشت: هدف دشمن آن است که ما در هیچ زمینه ای از جمله مسائل علمی یا در زمینه های موشکی و... پیشرفتی نداشته باشیم و امروز نیز تمام بهانه گیری ها غرب برای این است که از رشد و پیشرفت ما واهمه دارد، در حالی که خود به بمب های هسته ای و موشک هایی مجهز است که می تواند هدف را در هزاران کیلومتر آن طرف تر مورد اصابت قرار دهد.

حاجی بابایی گفت: از دیگر جلوه های قدرت و توانمندی در نظام اسلامی آن است که اقتصاد رو به رشد و توسعه داشته باشد و تا زمانی که در این زمینه روی پای خود نایستیم نمی توانیم اقتصاد کشور را نجات دهیم و به اقتصاد مقاومتی و پویا دست پیدا کنیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: طی سه سال گذشته وضعیت بیکاری در کشور ساماندهی نشده در حالی که هم اکنون بیکاری یکی از مهمترین معضلات کشور است و با وجود اجرای برجام و عمل به تعهدات از سوی ایران، در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد دلار از سرمایه کشور در خارج از مرزها است.

وی با بیان اینکه درآمدهای دولت و مشکلات کشور تنها وابسته به نفت و قیمت آن نیست، خاطرنشان ساخت: در سال ۹۱ کل درآمد دولت ۱۰۱ هزار میلیارد تومان بوده در حالی که طی سال ۹۴ درآمد دولت ۲۰۱هزار میلیارد تومان و در واقع دوبرابر سال ۹۱ بوده است، بنابراین تنها درآمد دولت برای حل مشکلات کشور مطرح نیست و در این زمینه نحوه مدیریت و برنامه ریزی مهم است.

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: زمانی در کشور شاهد بروز تورم بودیم و امروز نیز رکود کشور را فراگرفته و آن تورم تبدیل به رکود و سکته شده است بنابراین روند و نحوه مدیریت و تصمیم گیری ها اهمیت زیادی دارد.

حاجی بابایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید داشته اند که مشکلات کشور تماما مربوط به تحریم ها نیست و برای برون رفت از مشکلات فعلی، مدیریت و تصمیم گیری صحیح ضروری است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای در دور دوم انتخابات مجلس دهم، تجلی استحکام و اقتدار نظام است، بیان داشت: مردم در انتخابات دور اول مجلس دهم در اسفندماه ۹۴، اکثریتی از افراد ولایی را برای مجلس انتخاب کردند و امید داریم در دور دوم نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار در انتخابات و برگزیدن افراد ولایی و کاردان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار