توصیف عجیب نماینده عالی دولت از استان البرز
خبر این جلسه را روابط عمومی استانداری البرز منتشر کرده، اما نکته جالب توجه در خبر فوق، توصیف نماینده عالی دولت در البرز از این استان است که به نظر می‌رسد با واقعیت‌ها فاصله زیادی دارد!
کد خبر: ۲۱۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 23 April 2016
به گزارش تابناک – البرز: نخستین جلسه اتاق فکر فرهنگی، اجتماعی استان البرز در سال جدید، با بررسی اصلی‌ترین آسیب‌های اجتماعی، در زمینه حاشیه نشینی، مهاجرت، اعتیاد و طلاق تشکیل شد.
خبر این جلسه را روابط عمومی استانداری البرز منتشر کرده است.

نکته جالب توجه در خبر فوق، توصیف نماینده عالی دولت در البرز از این استان است که به نظر می‌رسد با واقعیت‌ها فاصله زیادی دارد!

سیدحمیدطهائی در جلسه اتاق فکر فرهنگی استان البرز که در محل استانداری برگزار شد، با تحلیلی بر روند انتقال آسیب ها و مسائل اجتماعی از سایر نقاط به این استان، آن هم به جهت ماهیت مهاجرپذیری البرز، اذعان داشت: البرز در حاشیه تهران قرار دارد و به فراخور این مجاورت شاهد ورود آسیب‌های اجتماعی مختلفی در آن هستیم. در واقع البرز بخشی از تهران است و شاید ماهیت اصلی خود را در سایه همین مجاورت در طول این سالها پیدا نکرده است.
اگر چه این تحلیل که بخش مهمی از مشکلات استان البرز ناشی از سرریز معضلات دیگر استان‌ها به ویژه تهران بوده، اما به نظر می‌رسد که مشکل اصلی‌تر عدم حضور مدیران بومی و آشنا با مسائل و مشکلات البرز است.
به طور قطع توصیف استان البرز به بخشی از تهران نمی‌تواند با واقعیت‌ها همخوانی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار