نماینده کرج:
کبریان افزود: حج عمره یک عمل مستحبی است و اینکه ملت اصلا به سفر حج عمره نروند از نظر بنده خوب است، ولی آیا واقعا مردم این کار را خواهند کرد؟
کد خبر: ۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 12 April 2015
عزیز اکبریان نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه شهر من سلام رادیو البرز، مطالب مهمی را بیان کرد که مرور آنها لازم است.
وی در این برنامه پرطرفدار با اشاره به عمل شنیع 2 مامور سعودی گفت: باید به این عمل زشت که در حق 2 نوجوانان ایرانی رخ داده است پاسخ داده شود و مجلس به دنبال یک راه و برنامه ریزی صحیح در این خصوص است.
عزیز اکبریان ادامه داد: دو مأموری که این عمل شنیع را مرتکب شده اند، بازداشت شده و بر اساس قوانین کشورشان مجازات خواهند شد.
وی با بیان اینکه راه برای رسیدن به حقوق حقه وجود دارد و یکی از این راه ها اعمال فشار سیاسی است گفت: منتظر هستیم تا آقای ظریف بیاید و وزیر ارشاد هم حضور داشته باشد و بنشینیم و در این خصوص صحبت کرده و تصمیم اتخاذ کنیم.
نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه اینها بحث های حقوقی است و صحبت های کارشناسانه نیاز دارد اظهار داشت: اکنون وقت احساسی عمل کردن نیست بلکه باید تصمیم درست و عاقلانه گرفته شود.
اکبریان افزود: حج عمره یک عمل مستحبی است و اینکه ملت اصلا به سفر حج عمره نروند از نظر بنده خوب است، ولی آیا واقعا مردم این کار  را خواهند کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : بعد از توافق هسته ای دو مدل عکس العمل را از آحاد مردم  شاهد بودیم ، یک عده شادی و پایکوبی کردند و عده ای دیگر غمگین شدند و مانند افراد عزادار برخورد کرده و همه چیز  را از دست رفته دیدند .
اکبریان ادامه داد: هردو رفتار غیر منطقی است و باید بدانیم که اکنون تنها بیانیه صادر شده که حتی هنوز امضا نگردیده و موضوع اصلی که موفقیت ما به حساب می آید نشستن ما روبروی آنور دنیا و تمایل آنان برای انجام مذاکرات با ما است.
وی گفت : اکنون باید از این فرصت استفاده کنیم  و با تقویت نقاط قوت به جمع آوری امتیاز بپردازیم ، نه اینکه میان خود به جنگ و نزاع پرداخته و تنش ایجاد کنیم.
این مسئول فصل الخطاب این مسئله را فرمایشات رهبری و عمل به رهنمودهای ایشان دانست و گفت: توقع گل و بلبل داشتن از این مذاکرات غیر واقعی و غیر منطقی است و این را بدانیم وارد شدن در توافق کار سختی است و تیم مذاکره کننده تلاش فراوانی کرده اند و نتیجه ای که اکنون حاصل شده ورود ما به باشگاه هسته ای دنیا است که مدیون پافشاری ها و استقامت خود هستیم.
اکبریان با بیان اینکه ما امروز در منطقه در اوج قدرتیم گفت : آمریکایی ها در هر کجای دنیا باتلاقی برای خود درست کرده و گیر افتاده اند و اکنون محتاج ایران برای ثبات بخشیدن به منطقه هستند.
وی ادامه داد: اکنون یکی از خواسته های رهبری تحقیق و توسعه است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد : ما همانند خطاطی هستیم که اگر قلم ما رو بشکنند میتوانیم با چوب بنویسیم و این هنری است که در طول سالها با سختی و مقاومت به دست آورده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار