با حضور فرمانداران شهرستان‌های معین نشست ستاد اربعین خوزستان در خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 20 April 2016

جلسه ستاد اربعین حسینی با مشارکت فرمانداران شهرستان‌های معین به ریاست ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر به پایان رسید.


* کمبود آب باید در اولویت قرار داده شود

محمود عیدانی اظهار کرد: خرمشهر تداعی‌گر تمام خاطرات، رشادت و حماسه‌های شهیدان در 8 سال دفاع مقدس است‌.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی اربعین سال گذشته با اینکه خوب مدیریت شد، اما دارای ضعف و کمبودهایی بود که امیدواریم با تدابیر انجام شده امسال شاهد آن نباشیم.

فرماندار آغاجاری با بیان اعلام آمادگی فرمانداری و مردم شهرستان آغاجاری برای خدمت‌رسانی به زوّار اربعین حسینی متذکر شد: بهداشت فردی، ایمنی و کمبود آب از مشکلات اربعین سال گذشته بود و امیدواریم امسال این موارد به‌ویژه بحث آب در اولویت قرار داده شود.


* در بحث اربعین مسئولان نباید سنگ‌اندازی کنند

حسین ملک‌خدایی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی از بی‌نظیرترین برنامه‌های سطح بشری است و هر کسی در این راه اقدامی به‌عمل آورد، کار بسیار بزرگ و والایی انجام داده است.

وی گفت: شهرستان بهبهان سهم ویژه‌ای در این بحث دارد و امسال مسئولان و مردم بهبهان برای خدمت‌رسانی به زوّار اربعین حسینی آماده هستند.

فرماندار بهبهان خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید هر آن‌چه را که در توان دارند، در میدان عمل قرار دهند و برای این برنامه بزرگ سنگ‌اندازی نکنند.


*در هزینه‌های اربعین باید دقت شود

شهاب صدیقی اظهار کرد: باید در هزینه و مصرف از بیت‌المال برای اربعین حسینی دقت کرد و بر اساس موازین شرعی استفاده شود.

وی ادامه داد: پارسال در بحث‌های مختلف، با سازمان منطقه آزاد اروند در تعارض بودیم که امیدواریم امسال با مدیریت و تدابیر صورت گرفته شاهد مشکلات نباشیم.

فرماندار شهرستان امیدیه تصریح کرد: در رابطه با پارکینگ پیشنهادی باید به‌صورت مهندسی و کارشناسی وارد شد تا با مشکل مواجه نشویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار