کد خبر: ۲۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 18 April 2016


با مشخص شدن زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی استان البرز اهالی این ورزش امیدوارند پس از چند ماه بلاتکلیفی وبا رقابت حساس چهار مدعی این ورزش پرطرفدار به ساحل آرامش و ثبات برسد.

به گزارش خبرنگار مهر دی ماه سال گذشته بود که با پایان یافتن دوره قانونی چهار ساله ریاست مسیب دهبالایی زمزمه ها برای حضور گزینه های جدید و کاندیداها در کارزار انتخابات بالا گرفت.

دهبالایی که در یک سال پایانی مدیریت خود در این هیئت ورزشی با مدیریت ورزش استان دچار اختلاف شده بود برای انتخابات پیش رو تمایلی نشان نداد تا گره ها در این ورزش کورتراز قبل شود.

در ادامه ثبت نام ریاست هیئت کشتی البرز برگزار شد و در نهایت ۴ نفر برای کسب ریاست هیئت کشتی استان البرز برای ۴ سال دوم خود را کاندید کردند.

در جمع افراد ثبت نامی چهره هایی چون حمید یاری، محمود میرزاخانی، رسول سعید پناه و علی بابا جعفری دیده می شوند، نام هایی که هر کدام برای اهالی کشتی استان نام آشنا هستند و چندین سال است در مسئولیت های مختلف در این ورزش فعالیت کرده اند.

در اواخر سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تلاش بسیاری کرد تا مجمع انتخابات را تشکیل و تکلیف متولی این ورزش را روشن کند با این حال عدم هماهنگی میان مدیریت ورزش استان و فدراسیون کشتی مانع این کار شد.

با شروع سال جدید و با پیگیری های متولیان ورزش استان در نهایت تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه برای برگزاری این مجمع اعلام شده است و باید دید فعالان کشتی استان که تشکیل دهنده اعضای مجمع هستند در نهایت رای به انتخاب چه کسی می دهند.

کشتی البرز با کسب ۲ سهمیه المپیک نشان داد جایگاهی ویژه و انکار ناپذیر در کشور دارد و حال باید اهالی کشتی با انتخابی هوشمندانه کمک کنند تا این ورزش از حیث مدیریتی نیز به حدی استاندارد و قابل قبول برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار