رئيس پليس فتاي مازندران
رئيس پليس فتاي مازندران از سرقت اينترنتي فردي در قالب مديريت يك وب‌سايت خريد و فروش خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 17 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن محمدنژاد اظهار كرد: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس فتا و طرح شکايتي مبني بر اينکه با بررسي حساب بانکي خود متوجه شد، فردي به صورت غير مجاز 30 ميليون ريال از حساب وي به صورت اينترنتي برداشت کرده، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس سايبري استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس با بررسي‌هاي اطلاعاتي و فني متوجه شدند، بخشي از پول‌هاي سرقتي صرف خريد شارژ تلفن همراه شده است با انجام تحقيقات از شاکي مشخص شد، خريدها و انجام عمليات بانکي الکترونيکي از سوي آشنايان و دوستان شاکي و با هماهنگي آنها صورت گرفته است.

رئيس پليس فتاي مازندران،گفت: ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، بخش قابل توجهي از مبلغ سرقتي از حساب شاکي به واسطه خريد از يک فروشگاه اينترنتي به حساب بانک ملي متعلق به فردي ديگر که مدير سايت و صاحب درگاه متصل به اين فروشگاه است واريزکه با هماهنگي قضائي متهم شناسايي و دستگير شد.

محمدنژاد با بيان اينكه متهم با اعتراف به اين امر كه شاکي حدود شش ماه قبل رمز اينترنتي حساب خود را براي خريد ترافيک در اختيارم قرار داده بود، گفت: با سوء‌استفاده از فرصت پيش آمده به مرور زمان اقدام به خريد‌هاي اينترنتي کردم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به اعتراف متهم، اين فرد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار