استاندار مازندران از افتتاح پنجره هاي واحد سه اداره كل جهاد كشاورزي ، ميراث فرهنگي و صنعت در روزهاي آتي خبرداد و گفت كه حمايت از سرمايه گذاران و تسهيل در انجام امور اداري آنان فراهم خواهد شد .
کد خبر: ۲۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 17 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربيع فلاح  در حاشيه آيين افتتاح نمايشگاه تخصصي توانمندي بانوان مازندران افزود: امروز و در مراسمي نخستين پنجره واحد در اداره كل جهاد كشاورزي مازندران افتتاح مي شود و ديگر پنجره هاي واحد نيز فردا افتتاح خواهند شد . 

وي ادامه داد : با بهره گيري از متخصصان در بخش هاي مختلف زمينه اي فراهم مي شود تا طرح هاي سرمايه گذاران بصورت كارشناسي و در مدت معيين ارزيابي شود . 


استاندار مازندران كه انجام فرايند امور اداري سرمايه گذاري و رسيدگي به پرونده ها را از مشكلات استان برشمرد و افزود: با فعال شدن پنجره هاي واحد در اين سه اداره كل بستري فراهم مي شود تا در اين بررسي ها با حضور كارشناسان به سرعت انجام شود . 


وي از مزاياي اجراي پنجره واحد در اين سه اداره كل را حذف بروكراسي هاي دست و پاگير اداري برشمرد و ادامه داد : طرح هاي سرمايه گذاران در كمتر از يك ماه بررسي و ارزيابي مي شود و قابليت اجرا خواهند داشت . 


نماينده عالي دولت در مازندران ارزيابي خود از وضعيت اقتصادي در سال جاري را خوب اعلام كرد و ادامه داد : با اقدامات و تلاش هايي كه در سال اقتصادي مقاومتي ، اقدام وعمل انجام مي شود مطمئنا سالي پرتلاش را پيش رو خواهيم داشت . 


وي با تاكيد بر اينكه مازندران جز پنج استان برتر كشور در كارآفريني و اشتغال است ، افزود: پارسال 62 هزار شغل در استان ايجاد شد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار