کد خبر: ۲۱۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 16 April 2016


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: جسد مفقودشده سانحه سقوط پژو در رودخانه کرج پیدا نشده و تلاش اکیپ های غواصی ادامه دارد.

مهدی مهرور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه اخیر سقوط یک دستگاه خودرو پژو پرشیا به رودخانه کرج که دو کشته و یک مفقودی بر جای گذاشت، اظهار کرد: از دقایق اولیه وقوع این حادثه عوامل امداد و نجات نسبت به خروج کشته شدگان حادثه اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در پی به وقوع پیوستن این حادثه گزارشاتی مبنی بر مفقود شدن احتمالی دو نفر از سوی کلانتری منطقه بنا بر اطلاعات حاصله ارائه شد، افزود: تا کنون تنها خانواده یک مفقودی به منظوری پیگیری مراجعه کرده اند.

مهرور بیان کرد: خبری مبنی بر پیدا شدن این مفقودی منعکس شده که صحت ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه اکیپ های مختلف امداد و نجات، غواصی، بخشداری و تکاور مستقر در منطقه پای کار هستند تا اجساد یا جسد مفقودان حادثه پیدا شود، خاطرنشان کرد: بارش های اخیر، وضعیت جوی نا مناسب هوا، حجم وسیع رودخانه و گل آلود بودن آب از جمله عواملی است که سبب شده تا کنون اجساد پیدا نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه بر اثر انحراف و سقوط خودروی سواری پژو پرشیا به رودخانه کرج دو نفر کشته شدند، این حادثه در محور کرج - چالوس در محدوده پیچ درده اتفاق افتاد.

همان روز از سوی جمعیت هلال احمر استان خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا در رودخانه کرج که ۲ کشته بر جای گذاشت در رسانه ها منتشر شد، در این خبر به مفقود شدن دو نفر دیگر اشاره شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار