کد خبر: ۲۱۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 14 April 2016

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به فعالیت‌های مناسب حوزه هنری البرز اشاره کرد و گفت: جلب نگاه هنرمندان دیگر استان‌ها به البرز نیازمند کار فرااستانی حوزه هنری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به گزارش عملکرد حوزه هنری در سال‌های اخیر به نکات مثبت روند حوزه هنری اشاره کرد و اظهار داشت: با نگاه به فعالیت‌ها در سال‌های گذشته مشاهده می‌شود کارهای فاخری در حوزه هنری انجام شده و در عرصه‌های مختلف هنری و جشنواره‌ها اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه ضمن توصیه‌هایی به هنرمندان و حوزه هنری، گفت: باید اتفاقات خوب حوزه هنری از دایره استان البرز خارج و بعدی فرااستانی به خود بگیرد، تا از این راه توجه و نگاه هنرمندان دیگر استان‌ها به البرز جلب شود.

وی بیان داشت: همچنین باید با برنامه‌ریزی دقیق و رصد نیازهای استان عمل مهم، مبتنی بر زیرساخت‌ها و نیاز استان شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین به شاخص بومی شدن برنامه‌ریزی‌ها و حرکت گام به گام در عرصه برنامه‌ریزی هنری تاکید و آن را موجب ایجاد انگیزه در هنرمند خواندند.

وی به اهمیت بصیرت در وجود هنرمندان نیز اشاره کرده و افزود: معتقدم ما هنرمند بی‌تفاوت نداریم و هنرمند باید فرزند زمان خویش باشد و با بصیرت رویکردهای دشمن و حیله‌های آن را بشناسد، زیرا اثری که تولید می‌شود گهگاه تا عمق جان مخاطب نفوذ و قدرت اثرگذاری خواهد داشت.

امام جمعه کرج در پایان بر رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های حوزه هنری تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار