تقویت سامانه بارشی در حوزه جنوبی استان که با تشدید بارندگیها وبارش شدید تگرگ همراه بود باعث آبگرفتگی معابر وبروز مشکلاتی در سطح شهر دهلران شد
کد خبر: ۲۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 13 April 2016
تقویت سامانه بارشی در حوزه جنوبی استان که با تشدید بارندگیها وبارش شدید تگرگ  همراه بود باعث آبگرفتگی معابر وبروز مشکلاتی در سطح شهر دهلران شد

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام ازدهلران،بارش رگباری باران وتگرگ که از ساعات پایانی امروز شهرستان مرزی دهلران را درنوردیده است ،باعث بروز مشکلاتی در معابر وخیابانهای این شهر شده است.

براساس این گزارش، در حال حاضر خیابانهای شهر دهلران مملو از آب است، بنحویکه تردد در تعدادی از خیابانهای این شهر به سختی صورت می پذیرد ،قطع درختان وافتادن آنها در سطح خیابانهای شهر به مشکلات رفت وآمد در خیابانها دامن زده است وماموران شهرداری علیرغم تداوم شدید بارشهادرحال پاکسازی وعادی سازی شهر هستند.

از آنجاییکه مناطق مسکونی واقع در شمال شهر دهلران در مسیر مسیلهای منتهی به کوهستان واقع شده اند ،سیلابی شدن مسیلها وطغیان آنها ، تردد در بیشتر کوچه وخیابانهای این محلات را سخت وغیر ممکن کرده است بنحویکه دسترسی بیماران به بیمارستان شهر که دراین محله قراردارد به سختی صورت می پذیرد.

همچنین بارش سنگین تگرگ باعث شکسته شدن شیشه چندین خودرو وخسارات فراوان به مزارع وباغات این شهرستان شده است ،قطع برق و ورود آب به تاسیسات پمپ بنزین های شهر دهلران مشکلاتی رادر تامین سوخت خودروها بوجود آورده است.

برپایه همین گزارش ،جاری شدن سیلاب ،تخربب جاده دهلران به مهران در خروجی شهر دهلران ومسدود شدن این مسیر را بدنبال داشته است ،در حال حاضر ماموران شهرداری وراه وشهرسازی شهرستان درحال بازگشایی این مسیرهستند.

فرماندار دهلران در گفتگو باخبرنگار ما به مردم این شهر توصیه کرد با توجه به تداوم بارشها واحتمال تشدید وضعیت فوق، بمنظور پیشگیری از خطرات احتمالی از تردد های غیر ضروری در سطح شهردهلران خصوصا مناطق واقع شده در مسیر مسیلها خودداری نمایند.

امیدعلی سبزی گفت: به منظور کمک رسانی به مردم ومقابله با حوادث ناشی از سیل ،به تمامی اعضای کمیته ستاد بحران  شهرستان اعلام آماده باش شده است ودر حال حاض تمامی دستگاههای امدادی وخدماتی در سطح شهر حضور دارند و درحال پاکسازی وعادی سازی تردد در خیابانها ومعابر هستند .

وی همچنین به دامداران وعشایر شهرستان توصیه کرد باتوجه به تداوم بارشها تا روز جمعه  واحتمال وقوع سیلاب ،از قرار گرفتن در مسیر سیلابها و رودخانه ها خودداری نمایندودامهای خود را مناطق امن قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار