معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس گفت: تمام ظرفيت ها و توانمندي هاي اين استان را به طور كامل به هيات هاي تجاري و بازرگاني كه به فارس و شيراز سفر مي كنند معرفي كنيم.
کد خبر: ۲۱۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 12 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: يدالله رحماني، سه شنبه در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سفر هيات هاي تجاري اروپايي به شيراز افزود: تمام دستگاه ها و تشكل هاي بخش خصوصي اين استان موظف هستند در برنامه ريزي براي بهره مندي هرچه بهتر و بيشتر از حضور هيات هاي خارجي، در دعوت و پذيرش اين هيات ها با استانداري فارس هماهنگي داشته باشند.

وي، با اشاره به سفر هيات اقتصادي و بازرگاني كشور آلمان به فارس در روزهاي آتي بيان كرد: سفر اين هيات كه با رايزني مسئولان اين استان و همكاري سفير جمهوري اسلامي ايران در كشور آلمان انجام مي شود، سه روز ادامه خواهد داشت.

رحماني اضافه كرد: در برنامه بازديد اين هيات، علاوه بر بازديد از اماكن تاريخي و توريستي فارس و شيراز، برنامه ملاقات با فعالان اقتصادي استان فارس در اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اين استان با هدف بهره برداري بيشتر استان از موقعيت پيش آمده پسابرجام پيش بيني شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس ادامه داد: اين هيات آمادگي خود را براي توسعه همكاري هاي اقتصادي با كشور و استان در زمينه هاي مختلف به ويژه بانكي، سرمايه گذاري و انتقال فناوري اعلام كرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار