عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان مجلس با بیان انکه رئیس مجلس آینده اصولگرا خواهد بود،گفت: شانس پیروزی اصولگرایان در دور دوم با توجه به شرایط موجود بسیار بالا است.
کد خبر: ۲۱۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 11 April 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیر آبادی فراهانی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و همچنین برنامه های اصولگرایان برای این دور از انتخابات،اظهار داشت: مطمئنا اصولگرایان برنامه های مختلفی را برای دور دوم در نظر دارند تا همانند دور اول موفقیت های لازم را به دست آورند.

وی افزود: در اکثر حوزه های انتخابیه یک طرف رقابت با اصولگرایان  و طرف دیگر با اعتدالیون،اصلاح طلبان و مستقل ها است از این رو اصولگرایان تعدادشان  بیشتر از سایر گروه ها است.

 عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان مجلس در این شرایط شانس پیروزی اصولگرایان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: شاهد بودیم که در دور اول رقابت ها اصولگرایان توانستند در شهرستان ها موفق تر ظاهر شوند و این موضوع نشان دهنده این است که اقبال عمومی در شهرستان ها به سمت اصولگرایان بسیار بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان کاندیدای خاصی را برای ریاست مجلس در نظر دارند یا خیر؟گفت: قطعا رئیس مجلس بعدی اصولگرا خواهد بود.

امیر آبادی ابراز داشت: در مجلس دهم دو فراکسیون تشکیل می شود  که فراکسیون‌ها شامل فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون غیراصولگرایان خواهد بود، فراکسیون اصولگرایان  موضوعات مهمی از جمله انتخاب رئیس و هیئت رئیسه را با نظر اعضای فراکسیون انجام خواهد داد.

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر نیز کسی خود را به عنوان کاندیدا به کمیته هفت‌نفره اصولگرایان معرفی نکرده است و باید منتظر آینده بمانیم.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار