کد خبر: ۲۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 10 April 2015
مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز با بیان اینکه عدم تامین آورده توسط مردم از مهمترین مشکلات واگذاری مسکن مهر محسوب می‌شود، گفت: ۵۱۲ واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واگذار شده است.
علی رحیمی‌زاده در گفتگو با تسنیم با اشاره به وضعیت واگذاری پروژه‌های مسکن مهر در استان البرز، اظهار داشت: عمده پروژه بنیاد مسکن در البرز 8 هزار و 700 واحد در 5 کارگاه بوده و درحال طی کردن مراحل پایانی است.
وی افزود: تاکنون بیش از 400 واحد از این پروژه‌ها تحویل داده شده است، مواردی که تحویل داده نشده به سبب عدم تامین آورده توسط مردم است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز بیان کرد: در پروژه نظرآباد که 2 هزار و 880 واحد است و با وجود اینکه همگی آماده تحویل هستند تاکنون هزار و 815 واحد تحویل داده شده، چراکه مردم موفق به تامین سهم آورده خود نشده‌اند.
وی با اشاره به اینکه وام مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون در حال افزایش است، گفت: در این راستا امید است با این روند بخش قابل توجهی از مشکلات مردم در زمینه آورده مالی مرتفع شود.
رحیمی‌زاده با اشاره به میزان برخورداری بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسکن مهر، افزود: تاکنون 512 خانواده تحت پوشش از واحدهای مسکن‌ مهر البرز بهره‌مند شده‌اند که بخش عمده آن مربوط به بهزیستی است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز خاطرنشان کرد: 167 واحد مسکن مهر که تاکنون واگذار شده مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) و 345 واحد نیز متعلق به مددجویان بهزیستی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار