دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در استان آمادگی کامل داریم و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.
کد خبر: ۲۱۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 11 April 2016
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در استان آمادگی کامل داریم و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که شامل حوزه های انتخابیه سنقر و کلیایی و شهرستان کرمانشاه است.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات بر اساس اعلام صورت گرفته همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه در این دو حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

شاه آبادی از در نظر گرفتن ۵۶۱ شعبه برای حوزه انتخابیه کرمانشاه و ۹۶ شعبه برای حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی خبر داد و گفت:‌در مجموع ۶۵۷ شعبه اخذ رای برای این دو حوزه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه یادآور شد: عوامل اجرایی دور دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه شهرستان کرمانشاه و سنقر و کلیایی بیش از ۱۰ هزار نفر هستند.

شاه آبادی تصریح کرد: کسانی که در دور اول انتخابات شرکت نکرده در این مرحله می توانند در هر حوزه ای رای دهند اما کسانی که در دور اول شرکت داشته اند تنها می توانند در حوزه انتخابیه خود رای بدهند.

وی با اشاره به مشارکت ۶۰ درصدی مردم استان کرمانشاه در دور اول انتخابات، گفت: نتایج مرحله اول انتخابات در همه حوزه های استان به تائید رسیده و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه دور دوم انتخابات را نیز بسیار حساس و مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: برای برگزاری این مرحله از انتخابات نیز آمادگی کامل داریم و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این مرحله از انتخابات باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار