کد خبر: ۲۰۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 09 April 2016


شهردار کمالشهر با بیان اینکه اعتبارات حوزه ورزشی از سوی مدیریت شهری در سال ۹۵ افزایش یافته است از احداث دو فضای ورزشی جدید در سال جاری خبرداد.

مهرداد ترابیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: احداث سالن ورزش های رزمی در خرمدشت و سالن چند منظوره در کمالشهر دو پروژه در دست اقدام این شهرداری است.

وی افزود: علیرغم اینکه توسعه ورزش در شرح وظایف این شهرداری نیست اما مجموعه مدیریت شهری کمالشهر همواره در کنار ورزش بوده است و آن را مورد حمایت قرار داده است.

ترابیان با بیان اینکه در سال گذشته خانه کشتی کمالشهر به همت شورای اسلامی و شهرداری راه اندازی شده است گفت: برای سال ۹۵ نیز اعتبارات خوبی در جهت تقویت زیرساخت های ورزشی کمالشهر دیده شده است.

شهردار کمالشهر برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر را یکی دیگر از فعالیت های شهرداری در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: برای سال ۹۵ نیز برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح شهر مدنظرقرار دارد.

ترابیان که به تازگی به عنوان رییس هیئت امنای ورزشی کمالشهر منصوب شده است در این ارتباط گفت: خوشبختانه هیئت امنای ورزشی کمالشهر با حضور چهره های مورد وثوق جامعه ورزش تشکیل شده است و از این پس شاهد هماهنگی بیشتری میان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج و مجموعه شورا و شهرداری خواهیم بود.

شهردار کمالشهر وجود استعدادهای بی شمار ورزشی در این شهرستان متراکم را مورد اشاره قرار داد و گفت: به واقع کمالشهر یکی از مستعدترین نقاط استان البرز و کشور است و ضرورت دارد در جهت رفع نیازهای آن گام برداشت.

وی در پایان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی نیازهای حوزه ورزش را به جدیت رصد می کنند و در کنار متولیان آن برای رفع محرومیت ها گام بر می دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار