کد خبر: ۲۰۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 06 April 2016


رئیس هیئت جودوی استان البرز از حضور 3 جودوکار البرزی در اردوی نهایی تیم ملی خبر داد.

محمد قدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه رشته‌های رزمی دارای حرف‌های بسیاری برای گفتن در داخل کشور و حتی میادین بین‌المللی است.

وی افزود: به طور قطع با برنامه‌ریزی صحیح و حمایت از مربیان و ورزشکاران،‌ می‌توانیم پرچم پرافتخار کشورمان را در مسابقات آسیایی و جهانی به اهتزاز درآوریم و این مهم در دستور کار هیئت جودوی استان البرز قرار دارد.

این مسئول گفت: در حال حاضر که اردوی نهایی تیم ملی جودوی کشورمان در حال برگزاری است، 3 ورزشکار البرزی از سوی کادر فنی تیم ملی در این اردو حضور دارند و امیدواریم که این 3 ورزشکار بتوانند نماینده شایسته‌ای از استان البرز در اردوی تیم ملی باشند.

قدس با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جودوی آسیا گفت: این مسابقات در آخر فروردین ماه سال جاری به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود و به طور قطع در صورت حضور جودوکاران البرزی در رقابت‌های فوق، آنها موفق خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر علیرضا خجسته، احمد ناقدی و محمدرضا صدیقی از استان البرز در اردوی نهایی تیم ملی جودو کشورمان حضور دارند و امیدواریم آنها بتوانند نظر اعضای کادر تیم ملی برای پوشیدن لباس مقدس تیم ملی را جلب کنند.

رئیس هیئت جودوی استان البرز گفت: اولویت اصلی این هیئت در سال 95 حمایت از ورزشکاران، مربیان و برنامه‌ریزی برای توسعه جودو در سنین پایه است.

قدس اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان البرز و به ویژه در حوزه مربیان با تجربه و با دانش داریم، در صورت اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سنین پایه، البرز می‌تواند عنوان قطب جودوی کشور را به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار