معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان يزد گفت: در سالجاري در مجموع 142 حادثه مختلف در يزد اتفاق افتاده كه به اين نهاد ارجاع شده است .
کد خبر: ۲۰۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 06 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سيد جواد مير حسيني افزود: از اين تعداد 34 مورد آن جاده اي ، 93 مورد خدمات حضوري ، چهار مورد سيل و آبگرفتگي ، شش مورد شهري و پنج مورد بقيه نيز كحادثه در كوهستان بوده است .

وي مجموع كل حادثه ديدگان را 471 نفر بيان كرد كه از اين تعداد 152 نفر در حوادث جاده اي ، 256 نفر در خدمات حضوري ، 35 نفر در سيل و آبگرفتگي ، 9 نفر در شهري و 19 نفر در كوهستان دچار حادثه شده اند .
اين مسئول اظهار كرد: كل آسيب ديدگان 466 نفر مي باشند كه از اين تعداد 147 نفر در حوادث جاده اي ، 256 نفر از خدمات حضوري ، 35 نفر در سيل و آبگرفتگي ، 9 نفر در شهري و 19 نفر در كوهستان دچار آسيب شده اند .
ميرحسيني خاطرنشان كرد: مجموع كل نجات يافتگان 32 نفر است كه 23 نفر از آن ها به مراكز درماني و بيمارستان ها انتقال يافتند و 9 نفر بقيه نيز بهصورت سرپايي نجات يافتند.
وي مجموع افراد اسكان داده شده را 30 نفر بيان داشت و افزود: مجموع كل افراد اسكان داده شده شامل خدمات حضوري مي باشد.
اين مسئول همچنين مجموع تيم هاي عملياتي اعزام شده را 155 تيم اعلام كرد و گفت: نيروهاي عملياتي اين تيم ها شامل 557 نفر است و تعداد 42 آمبولانس و 25 خودروي نجات و 5 خودروي كمك دار مورد استفاده قرار گرفت .
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر يزد ، ميانگين اطلاع رساني حوادث جاده اي ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعيت ) را شش دقيقه و 52 ثانيه اعلام كرد و افزود: ميانگين زمان حضور در صحنه عمليات حوادث جاده اي ( از زمان اطلاع به جمعيت تا حضور در صحنه ) 13 دقيقه و 34 ثانيه بوده است .
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر در كنار جاده اصلي شمال جنوب كشور قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار