مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اعلام کرد
تابناک: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به احداث پایانه مادر در خیابان آتشگاه اظهار کرد: ۴۰ هکتار زمین در خیابان آتشگاه در مرز اصفهان و خمینی‌شهر جهت احداث پایانه مادر در دست آزادسازی است.
کد خبر: ۲۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 09 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید جلال هاشمی‌نژاد اذعان کرد: در سال جاری برای سرویس‌دهی به مسافران در پنج پایانه شهر اصفهان برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی با اشاره به احداث پایانه اندیشه در غرب اصفهان افزود: جهت احداث پایانه اندیشه در غرب اصفهان 60 هزار مترمربع زمین در اتوبان شهید کاظمی از سوی شهرداری خریداری‌ شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مطالعات و طراحی احداث پایانه اندیشه در دست انجام است.

هاشمی‌نژاد به توسعه 10 هزار متری پایانه صمدیه اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه 10 هزار مترمربع پایانه صمدیه نیز در دست مطالعه و طراحی است.

وی ادامه داد: همچنین به‌منظور خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران غرب اصفهان 40 هکتار زمین در خیابان آتشگاه در مرز اصفهان و خمینی‌شهر جهت احداث پایانه مادر در دست آزادسازی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، مصوبه رئیس‌جمهور سابق است که به‌ محض اینکه زمین از مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شود، نسبت به احداث آن اقدام می‌گردد.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: طبقاتی نمودن پارکینگ پایانه کاوه نیز از طریق بخش خصوصی و مشارکت‌ها از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار