رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: بوکسور ملایری با درخشش در اردوی تیم ملی بوکس به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 06 April 2016

رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: بوکسور ملایری با درخشش در اردوی تیم ملی بوکس به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود.

به گزارش مهر،داوود دوامی با اشاره به موفقیت بوکسور ملایری اظهار داشت: ابوالفضل کرمی با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی، راهی مسابقات قزاقستان می‌شود.

وی افزود: در اردوی انتخابی تیم ملی بوکس، ابوالفضل کرمی موفق به شکست حریف نامی خود رضا صالحی در سه راند شد و درنهایت با پیروزی در این رقابت، امتیاز شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان را کسب کرد.

رئیس هیئت بوکس استان همدان بابیان اینکه رشته بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار در جامعه است، گفت: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ مکان افزایش پیداکرده است.

دوامی عنوان کرد: رشته بوکس یکی از رشته‌های پرطرفدار جوانان و نوجوانان همدانی است و به همین سبب سانس ها و مکان‌های آموزشی این رشته در استان همدان افزایش یافته است.

وی با اشاره به لزوم توجه به رده‌های پایه بیان کرد: یکی از اهداف اصلی هیئت بوکس استان همدان توجه به استعدادیابی و پرورش نونهالان در این رشته است تا در آینده در این رشته حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت بوکس استان همدان یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان برای ورزش بوکس فعال‌شده است.

دوامی بابیان اینکه بوکس همدان آینده روشنی دارد، گفت: در شهرستان‌های استان همدان ازجمله ملایر، اسدآباد و سایر شهرستان‌های استان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و باید برای پیشرفت از تمام پتانسیل استان استفاده کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار