رئیس شورای مؤسسان ومراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش:
رئیس شورای مؤسسان ومراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت :تقویت بخش خصوصی مهمترین راهکار برای عملی شدن برای شعار سال عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۰۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 05 April 2016
رئیس شورای مؤسسان و مراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش در همایش شورای مؤسسان و مدیران مدارس و مراکز غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت:تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم مدیریت جهادی است که الگوی آن بخشهای خصوصی با همت و تلاش ویژه است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد،آقای الله کرم لیراوی گفت:تحقق این مهم نیازمند تقویت بخش خصوصی و همت و همراهی مردم براساس قانون است.

وی به حضور یک میلیون دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور اشاره کرد وگفت:این تعداد بیشتر از 10درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

رئیس شورای مؤسسان ومراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش گفت:قانون مدارس ومراکز غیردولتی کشور در کمیسیون آموزش وتحقیقات کشور تصویب وجهت تصویب نهایی در صحن علنی مجلس ارائه شده است.

وی گفت:براساس این قانون تسهیلات جدیدی به مؤسسان واجد شرایط برای خرید-احداث-خرید تجهیزات ارائه می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:در کهگیلویه و بویراحمد15هزار و 21دانش آموز که حدود 12 درصد دانش آموزان است در 143آموزشگاه با ظرفیت 736کلاس تحصیل می کنند.

هادی زارع پور گفت:همچنین 200مرکز علمی آزاد و زبان خارجه و242مرکز پیش دبستانی با 7هزار و431نوآموز با417مربی در استان وجود دارد.

وی گفت:وجود مدارس غیردولتی در استان باعث شده به ازای هر دانش آموز 18میلیون500هزار ریال از بار مالی دولت کاسته شود.

خالویی کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان هم به موفقیتهای مدارس غیردولتی استان اشاره کرد و گفت:امسال 45درصد پذیرفته شدگان مدارس نمونه و استعدادهای درخشان از این مدارس بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار