معاون خدمات شهری شهرداری گفت: امسال برای نخستین‌بار خدمات گوناگون و جدیدی در سطح شهر اهواز انجام و ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 05 April 2016
علیرضا حلاج دزفولی با بیان اینکه شهرداری اهواز خدمات ویژه شهری خود را برای مهمانان نوروزی انجام داد، اظهار کرد: قبل از شروع سال جدید مانور پاک‌سازی عمومی به تمام مناطق شهرداری ابلاغ و اقدامات لازم در موعد مقرر انجام شد.

وی گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های شهرداری اهواز در بخش خدمات شهری به گونه‌ای تنظیم شده که مسافران نوروزی شب عید چهره زیبا و متفاوت از شهر اهواز را مشاهده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: شهرداری اهواز تقریباً یک و نیم میلیون گلدان گل در پارک‌ها و میدان‌های سطح شهر کاشت تا شهری زیبا را به نظاره بگذارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال جدید به‌صورت ویژه شهر آرایش شد، بیان کرد: در ادامه توسعه خدمات شهری و زیباسازی شهر، شهرداری اهواز اقدام به گل‌آرایی به‌صورت گسترده جنب پل هفتم و منطقه 2 شهرداری اهواز کرد.

حلاج دزفولی افزود: چیزی حدود یک‌هزار متر فرش گل از گل‌های متنوع جنب پل هفتم و یک‌صد متر در منطقه 2 برای اولین‌بار کاشته شد، همچنین 2 فرش گل کوچک‌تر حدود 100 متری در هر یک از مناطق اهواز نیز کاشته شد.

وی با بیان اینکه اغلب خدمات شهرداری اهواز در سال جدید برای اولین‌بار ارائه می‌شود، اظهار کرد: احداث آبشار گل جنب پل سیاه یکی از ابتکار جدید بخش معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز بوده است.

حلاج دزفولی با اشاره به برخی خدمات سازمان پسماند گفت: سازمان پسماند امسال در سطح پارک‌های ساحلی و شهر بازی به‌منظور جلوگیری از آلودگی و حفظ پاکیزگی شهر کیسه زباله رایگان در بین شهروندان اهوازی و مسافران نوروزی توزیع کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به توزیع میوه شب عید در 30 نقطه از شهر اهواز کرد، خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت تنظیم بازار شب عید و دستیابی شهروندان به میوه شب عید با قیمت مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی نیز برای زیباسازی شهری 30 المان شهری در سطح شهر نصب کرد که مهمترین آنها، نورپردازی پل چهارم، سیلوی بزرگ اهواز، پیچ استادیوم و پل پارک جزیره است.

حلاج دزفولی گفت: در طول ایام تعطیلات 5 سایت قایق‌رانی، یک قایق تند‌رو و 2 قایق غریق نجات فعال شد که خوشبختانه با عملکرد بسیار  خوبی که داشتند موفق به نجات 2 نفر از شهروندان در کنار پل هفتم نیز شدند.

وی عنوان کرد: شهرداری اهواز در یک اقدام خوب امسال 16 کیوسک «از من بپرس» به‌منظور ارائه راهنمایی‌های لازم به شهروندان در سطح شهر اهواز برقرار کرد.

حلاج دزفولی با اشاره به اماکن مشخص شده شهرداری برای استراحت مسافران در اهواز گفت: در اهواز 2 محل اسکان یکی در نمایشگاه بین‌المللی و دیگری در پارک لاله تدارک دیده شد.

حلاج دزفولی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی یک‌هزار و 200 تخت چادر و در پارک لاله 200 تخت چادر به‌منظور استراحت میهمانان نوروزی تدارک دیده شد، که به‌طور میانگین استراحتگاه نمایشگاه بین‌المللی هر شب 2 هزار و 500 نفر و استراحتگاه پارک لاله یک‌هزار نفر میهمان پذیرش می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز در کنار خدمات شهری خود در یک اقدام بکر و زیبا بین میهمانان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی گل رایگان توزیع کرد.

حلاج دزفولی در پایان یادآور شد: تمام خدمات شهری و برنامه‌ریزی‌ها شهرداری اهواز در سال جدید به‌صورت ویژه و برای اولین‌بار در سطح شهر انجام شد.
منبع: فارس
برچسب ها: علیرضا حلاج ، حلاج ، گل ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار