مدیر روابط عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: طی مدت طرح امدادنوروزی امسال شاهد افزایش ۵۵ درصدی تلفات جاده‌ای و نیز افزایش۹درصدی کل تلفات در استان بودیم.
کد خبر: ۲۰۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 05 April 2016
اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در ایام نوروز اظهار داشت: امسال شاهد افزایش ۵۵ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان نسبت به سال گذشته بودیم.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه افزود: از تاریخ ۲۶ اسفند ۹۴ تا ۱۴ فروردین ۹۵ تعداد ۹ نفر بر اثر سوانح جاده‌ای در استان فوت کردند این درحالیست که سال گذشته ۴ مورد فوتی تصادفی در مدت مذکور داشتیم.

آزادی از رشد ۱۲ درصدی مأموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی طی مدت طرح امداد نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: سال ۹۴ تعداد ۲ هزار و ۳۵ مأموریت داشتیم اما امسال ۲ هزار و ۳۰۶ مأموریت انجام شد.

وی تعداد مأموریت‌های انجام شده در بخش تصادفات طی طرح امداد نوروزی امسال را ۵۸۳ مامویت عنوان کرد و گفت: سال گذشته در این بخش ۵۲۲ ماموریت انجام شد که آمار امسال بیانگر رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته است.

آزادی همچنین به انجام ۵۲۱ ماموریت غیرمرتبط با بخش حمل و نقل طی مدت طرح نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد ۳۲۲ ماموریت انجام که آمار امسال حکایت از رشد ۳۸ درصدی ماموریت ها در این بخش دارد.

۳۰۵۳ تماس طی نوروز امسال با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گرفته شد

این مسئول با بیان اینکه ماموریت این مرکزدر بخش بیماری‌ها ۳ درصد افزایش داشت، گفت: سال گذشته یک هزار و ۶۰ مأموریت انجام دادیم اما امسال یک هزار و ۹۰ ماموریت در بخش بیماری‌ها رسید.

 مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تعداد کل فوتی های امسال را ۶۴مورد عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۵۸ مورد فوتی داشتیم که آمار امسال بیانگر رشد ۹ درصدی کل تلفات بوده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی موارد منجر به اعزام به بیمارستان گفت: تعداد فوتی‌های غیرتصادفی امسال ۵۳ مورد بود و سال گذشته اما ۵۴ مورد فوتی در این بخش داشتیم که آمار امسال بیانگر کاهش ۲ درصدی فوتی‌های غیرتصادفی است.

آزادی اما تعداد کل تماس‌های گرفته شده با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه طی طرح امداد نوروزی را۳ هزار و ۵۳ تماس اعلام و بیان کرد: در این بخش نیز شاهد رشد ۱۳ درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته بودیم به طوریکه سال ۹۴ تعداد ۲ هزار و ۶۶۶ تماس داشتیم.

این مسئول در پایان بیشترین دلایل وقوع  تصادفات رانندگی در نوروز امسال در استان کرمانشاه را خستگی و خواب آلودگی رانندگان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار