نیاز آذری
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای ایجاد اشتغال چابکی بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین نیازآذری در جمع اقشارمختلف مردم بابل گفت: مردم خواهان تعامل مجلس و دولت هستند و بایدضمن حفظ و استقلال مجلس به خواسته مردم احترام گذاشت.

نیازآذزی با مهم خواندن نقش و اهمیت حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی افزود: مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی تزیینی نیست و خواست و اراده مردم سرنوشت ساز است.

نماینده بابل با اشاره به اینکه جوانان خالق انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مدیون مجاهدت های جوانان است و جوانان متعهدترین قشر به امام و رهبری بودند و هستند.

نماینده بابل در خانه ملت با تشریح ابعاد منویات مقام معظم رهبری در شعار سال گفت: مردم خواهان تعامل مجلس و دولت هستند همه ما وظیفه داریم در تحقق اراده ملت گام برداریم.

نیازآذری دولت و مجلس مظهر و تبلور خواست و اراده ملت دانست و تصریح کرد: پیشرفت کشور زمانی محقق می شود که همه دولت را حمایت کنیم اما حمایت از دولت نباید نافی نقش نظارتی مجلس شود.

نیازآذری با اشاره اینکه دولت مجری قانون است تاکید کرد که باید دست دولت در اجرای برنامه های توسعه باز باشد ولی دولت نیز باید در قبال خواست مردم پاسخگو و متعهد باشد.

نماینده بابل در پاسخ به سوال یکی از جوانان درباره دولت دکتر روحانی گفت: دولت دکتر روحانی علیرغم همه مشکلات داخلی و بین المللی موفق عمل کرده و من نیز در مجلس و استان از دولت حمایت کردم و رابطه خوبی با دولت دارم البته از تمام اهرم های نظارتی برای حفظ منافع مردم استفاده می کنیم و از دولت انتظار چابکی بیشتری برای رفع مشکلات مردم از جمله حل مشکلات اقتصادی و کاهش بیکاری را داریم.

نماینده بابل بیکاری را مهمترین چالش کشور و اشتغال را اصلی ترین درخواست جوانان اعلام کرد و گفت: کاهش بیکاری از طریق رونق اقتصادی انجام می شود و با توجه توفیقات دولت در عرصه بین المللی زمینه برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی فراهم شود.

نماینده بابل اجرای راهبرد ملی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال 95 تبین کردند را درگرو توجه به تولیدملی دانستند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار