نائب رئیس فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیلرانی از برگزاری دومین مسابقه رالی بین‌المللی در ۱۶ اردیبهشت ماه در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 08 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،طه یزدانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری دومین مسابقه رالی بین‌المللی در اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته نخستین دوره این مسابقات در شیراز برگزار شد و امسال با رفع نقاط ضعف دومین دوره آن در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیرهای مسابقه همان مسیرهای سال گذشته است، خاطرنشان کرد: این مسیرها نیاز به بازسازی دارند تا برای مسابقات در اریبهشت ماه آماده شوند.

حمیدرضا بتو، دبیر فدراسیون اتومبیلرانی با بیان اینکه یک رویداد بین‌المللی قرار است در استان فارس رقم بخورد گفت: باید تلاش کرد با رفع اشتباهات و ناهماهنگی‌های سال گذشته این مسابقه به بهترین شکل برگزار شود.

وی افزود: موضوعاتی چون تامین پارکینگ اتومبیل‌ها، هماهنگی با واحد گذرنامه، اورژانس، آتش نشانی و مخابرات از جمله مشکلات سال گذشته بود که باید برطرف شود.

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد رالی، منطقه مسابقه باید تحت پوشش شبکه مخابرات و بی‌سیم باشد که با هماهنگی‌های انجام شده با یکی از اپراتورهای تلفن همراه این منطقه تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بتو با اشاره به تلاقی رویداد کوچ عشایر با مسابقات رالی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته کوچ عشایر یک هفته به تعویق می‌افتد تا نگرانی و مشکلی پیش نیاید.

حسین نبوی، مسئول رالی‌های بین المللی، گفت: در این مسابقات 15 شرکت‌کننده خارجی و 15 شرکت‌کننده داخلی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار