کد خبر: ۲۰۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 02 April 2016

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نوروز امسال استان البرز شاهد حضور گردشگران بیشتری نسبت به سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رویدادها در نوروز امسال رشد جمعیت گردشگری به استان البرز بوده است، اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نوروز امسال استان البرز شاهد حضور گردشگران بیشتری نسبت به سال‌های گذشته بوده است.

وی ادامه داد: البته با توجه به مراکز گردشگری و تفریحی در این استان لازم است تا جمعیت گردشگران به این استان بیشتر شود اما، ما نیز باید با فراهم کردن زیرساخت‌های اساسی گردشگری بسترهای حضور گردشگران را بیش از پیش فراهم کنیم.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال 600 هزار مسافر نوروزی از اماکن و جاذبه‌های دیدنی این استان بازدید کردند که بر اساس آمار موجود با افزایش 50 درصدی حضور گردشگران به این استان مواجه بوده‌ایم.

معصومی با اشاره به اینکه ترددهای نوروزی در این استان 26 میلیون خودرو ثبت شده است، افزود: با تعاملات و اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری امسال شاهد رشد حضور مسافران به این استان بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه استان البرز نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است، اظهار کرد: با توجه به وجود جاده چالوس و اهمیت این محور مسافران بسیاری برای حضور در این جاده به این استان سفر می‌کنند لذا باید بسترهایی فراهم شود تا گردشگران تنها سفر گذری به این استان نداشته باشند و بیشتر از جاذبه‌ها و اماکن گردشگری البرز بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار