کد خبر: ۲۰۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 02 April 2016

رییس اداره محیط زیست کرج از توزیع سه هزار کیسه زباله تجزیه‌پذیر در این شهرستان خبرداد.

حمید رضا لشکری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: کارشناسان و ماموران اجرایی اداره محیط زیست شهرستان کرج ، همزمان با روز طبیعت اقدام به توزیع سه هزار کیسه زباله تجزیه پذیر دراین مسافران و شهروندان کرجی نمودند .

وی ادامه داد: این افراد با استقرار درسه ایستگاه آتشگاه، محیط بانی پورکان در کیلومتر 10 محور کرج – چالوس و وارنگه رود اقدام به توزیع این کیسه زباله ها کردند.

لشکری اضافه کرد: این اقدام با هدف ایجاد حساسیت بیشتر دربین مسافران برای اهمیت جمع آوری زباله‌های تولیدی بعد از تفریح صورت گرفت.

این مسئول گفت: ماموران این اداره درکنار توزیع کیسه زباله بروشور هایی را نیز بین مسافران توزیع کردند که دراین بروشورها اطلاعاتی در خصوص اهمیت جلوگیری از ورود زباله در طبیعت ذکر شده بود .

لشکری ابراز کرد: فرهنگسازی درخصوص نریختن زباله درطبیعت نباید به روز و یا ایام خاصی از سال محدود شود بلکه باید به طور مستمر و از طریق برگزاری برنامه های مختلف صورت بگیرد .

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرج در پایان گفت: لذت بردن از طبیعت بکر و زیبا حق همه شهروندان است به همین دلیل تک تک مردم نسبت به این موضوع وظیفه دارند و نباید نسبت به آن بی تفاوت بوده و بار مسئولیت را به دوش دیگران بیندازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار