معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز خبر داد:
معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز از میزان رضایتمندی بالای گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری تبریز خبر داد
کد خبر: ۲۰۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 02 April 2016
به گزارش تابناک تبریز از معاونت فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام احمد حمیدی اضافه کرد:بر اساس بازدید های انجام یافته بنده از ستاد استقبال نوروزی مناطق شهرداری تبریز  امسال خدماترسانی به میهمانان نوروزی از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود و بر اساس نظرسنجیها، تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری رضایت خاطر چشمگیر مسافران را فراهم آورده بود.

حمیدی ، استقبال از میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر و کمپهای نوروزی، ارائه بروشور شامل نقشه و کتابچه راهنمای به صورت روزانه، برپایی تورهای گردشگری شهری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی شهر به صورت رایگان، راهنمای گردشگران به مکان های مورد نظر با استفاده از راهنمایان موتور سوار و تاکسی های ازمن بپرس ارائه اینترنت رایگان و نصب نرم افزار تبریز بر روی تلفن های همراه را از جمله خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی خواند و تصریح کرد: این خدمات با اقبال میهمانان و مسافران نوروزی مواجه شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ، میهمان نوازی مردم تبریز  را ناشی از غنای فرهنگی شهروندان این شهر خواند و افزود:این شهر در تمام ایام در بحث میهمان نوازی، از یک اعتلای بالایی برخوردار بوده که این مسئله زمینه جذب و افزایش سطح رضایتمندی مسافران به خصوص در ایام نوروز را بالا برده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :