جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از راه اندازی نمایشگاههای دائمی صنایع دستی در استان خبر داد و گفت : هماهنگی و برنامه ریزی برای برپایی این نمایشگاهها در برخی شهرهای استان انجام شده است .
کد خبر: ۲۰۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 31 March 2016

به گزارش تابناک مازندران،علی نبیان  گفت : نوروز امسال و تجربه استقبال چشمگیر مردم از خرید صنایع دستی عرضه شده در نمایشگاهها نشان داده است که استان نخست هدف گردشگری به برپایی این نمایشگاهها نیاز دارد .


وی افزود : هنرمندان توانستند تا دهم فروردین امسال بیش از 50 میلیارد ریال تولیدات خود را در 11 نمایشگاه صنایع دستی مازندران به فروش برسانند .


جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تحقق اقتصاد مقاومتی را با اتکا به تولیدات داخلی دانست و گفت : برپایی این نمایشگاهها می تواند در عملی شدن این شعار و چشم انداز مقام معظم رهبری تاثیر بسزایی داشته باشد . 


نبیان همچنین به فعالیت 22 اکیپ نظارتی برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و تعرض به منابع طبیعی درنوروز امسال به عنوان بخشی از فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اشاره کرد و گفت که این نظارت ها منجر به جلوگیری از حدود 300 مورد ساخت وساز غیرمجاز و تعرض به منابع طبیعی شده است .


تاکنون بیش از 9 میلیون و 770 هزار نفر شب اقامت نوروزی مسافران در مازندان ثبت شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار