کد خبر: ۲۰۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸ 31 March 2016
تابناک گیلان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی این استان از جمله قلعه‌رودخان، ماسوله و موزه میراث روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا علیزاده پیش از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه گردشگری این استان اظهار کرد: گیلان دارای جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی بسیار است.

 وی با بیان اینکه نوروز جاری برنامه‌های آیینی گیلان مورد توجه و استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت، افزود: پرداختن به پیشینه فرهنگی و احیای آیین‌های اصیل گیلان جزو برنامه‌های مهم ما در این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با تأکید بر ضرورت حفظ آثار تاریخی این استان خاطرنشان کرد: اماکن تاریخی گیلان باید به مراکز گردشگری استان تبدیل شوند.

وی نگاه راهبردی به آثار تاریخی گیلان را مهم دانست و یادآور شد: در تعطیلات نوروز جاری مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی گیلان از جمله قلعه‌رودخان، ماسوله، موزه میراث روستایی و... نسبت به مدت مشابه سال گذشته مورد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

علیزاده با اشاره به اینکه آمادگی خوبی در مراکز فرهنگی، تاریخی و گردشگری گیلان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی وجود دارد، یادآور شد: مهمانان نوروزی از این اماکن بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار