کد خبر: ۲۰۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 30 March 2016

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان البرز از تعلیق و تعطیلی ۱۳ مرکز اقامتی و واحد پذیرایی در سطح استان خبر داد.

احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد بازدید تیم بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از واحدهای پذیرایی گردشگری در این استان اظهار داشت: از تاریخ 27 اسفندماه سال 94 تا 10 فرودین ماه 95 تعداد 2 هزار و 310 مورد بازرسی از این واحدها توسط این اداره کل به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه از این موارد بیشترین آمار مربوط به واحدهای پذیرایی و رستوران‌ها بوده است، افزود: 79 مورد تشویق و 272 مورد تذکر و 70 مورد اخطار کتبی در این بازدیدها صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز تصریح کرد: در این بازرسی ها 13 واحد تعلیق و تعطیل شدند که از این تعداد 1 مرکز اقامتی و 3 دفتر خدمات مسافرتی و 9 مورد نیز واحدهای پذیرایی بوده‌اند.

وی با تاکید بر ابنکه این واحدها به سبب عدم مجوز به صورت دائمی تعطیل شده‌اند، گفت: گرانفروشی، نداشتن مجوز، مسائل بهداشتی و استفاده از کارگران غیر ایرانی از جمله تخلفاتی است که سبب تعطیلی این واحدها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار