سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج همه ساله در روز طبیعت به منظور حفاظت از محیط زیست اقدامات مطلوبی را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۲۰۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 30 March 2016
حفاظت از محیط زیست یکی از اصول مهم در زندگی شهروندی به منظور اهدای زندگی سالم به نسل‌های امروز و نسل‌های آینده است و سازمان مدیریت پسماند کرج در نگهداری از این موهبت الهی اقداماتی ارزشمند انجام داده است که یکی از این اقدامات اهدای کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری پسماندهای خشک و تر به شهروندان در روز طبیعت است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این خصوص و با اشاره به اهمیت توجه به کاهش تولید پسماند در مبدا، تفکیک آن در بدو تولید و استفاده مجدد از آن، اظهار داشت: اهدای کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری پسماندهای خشک و تر به شهروندان در روز طبیعت نوعی فرهنگسازی در تحقق اصول ذکر شده است.
اسکندری با بیان اینکه همکاری شهروندان در نهادینه شدن فرهنگ تفکیک از مبدا زباله نقش بسزایی دارد، گفت: تلاش سازمان در تحقق این مهم بدون همکاری شهروندان ممکن نخواهد بود و راه دستیابی به این مهم نیز ترویج اهمیت رعایت آن بین مردم است.
وی با بیان اینکه مردم در روز طبیعت میهمان طبیعت هستند ابراز کرد: در این روز همه میهمان طبیعتی هستیم که محیط زیستمان است و باید برای حفظ پاکیزگی آن تلاش کنیم.
این مسئول محل اهدای کیسه‌های خشک و تر پسماند را پارک‌های خانواده، تنیس، چمران، جهان نما، ورودی آتشگاه و جنگل باغستان ذکر و اعلام کرد: سازمان مدیریت پسماند کرج همواره در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف برنامه‌های تشویقی در جهت جلب مشارکت‌های مردمی و ارتقاء فرهنگ شهروندان در زمینه حفاظت محیط زیست اجرا می‌کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست جزء وظایف روزمره هر انسان به شمار می‌رود، اظهار داشت: رعایت پاکیزگی در ایام نوروز و روز طبیعت اهمیت دوچندانی می‌یابد و همه باید توجه لازم را به این امر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار