فرماندار اشکذر گفت: با توجه به تمهیداتی که برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهرستان صورت گرفته شاهد حضور دو برابری گردشگران در ایام نوروز بوده ایم.
کد خبر: ۲۰۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 29 March 2016

به گزارش تابناک یزدمحمدعلی شاه حسینی در مراسم روز اشکذر و تجلیل از برترین های این شهرستان افزود: در سال جاری با محوریت محبت، انسجام و دوری از منیت ها و همدلی و با هم بودن که در مجموعه مناطق مختلف شهرستان اشکذر به وجود آمد شاهد خدمت رسانی بسیار خوبی به مسافران نورزی و گردشگران بودیم که با استقبال آن ها همراه بود.
وی ادامه داد: مناطق مختلف اشکذر از جمله رضوانشهر، شمسی، رستاق و دیگر مناطق دارای پتانسیل های بسیار زیادی است و اگر اتحاد و هم بستگی در این مناطق بیشتر شود حرف های زیادی برای گفتن در سراسر کشور خواهند داشت.
فرماندار اشکذر گفت: اجرای برنامه پاتوق برای سومین سال در رستاق که در سال گذشته به عنوان یکی از بهترین برنامه های مسئولان عنوان شد توسط جوانان و اهالی خونگرم شمسی و رستاق اجرا شد.
شاه حسینی افزود: همچنین روستای ابراهیم آباد در سال گذشته در بین همه روستاهای کشور به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد و خوشبختانه روستای شمسی در ادامه راه ابراهیم آباد به عنوان دوستدار کتاب معرفی شد که جای بسی خوشحالی است.
وی ادامه داد: در منطقه رضوانشهر از جمله در مسجد ریگ و سرای محبت نیز فعالیت های خوبی انجام شده و در مناطق فیروزآباد و دیگر قسمت های شهرستان اشکذر با اتحاد و همدلی فعالیت های زبانزد و قابل تقدیر زیادی صورت گرفته است.
رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اشکذر گفت: از همه شما تشکر می کنم و قطعا با نگاه محبت و همدلی که در شهرستان وجود دارد و در سالی که نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده در تبعیت از مقام معظم رهبری و در کمک به دولت تدبیر و امید فعالیت های زیادی را خواهیم داشت.
شاه حسینی افزود: قطعا با اتحاد و همدلی که وجود دارد و با کمک یکدیگر شاهد رونق اقتصادی بیشتر در این منطقه خواهیم بود و نیروهای توانمند و نخبه ای در شهرستان اشکذر وجود دارند که باعث افتخار کشور و استان هستند و باید از توانمندی آنها استفاده بیشتری صورت گیرد.
در این مراسم که با حضور جوادیان زاده مدیرکل اجتماعی استانداری، غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فتاحی مدیر حراست استانداری، طاقه باف مدیر صنایع روستایی جهاد کشاورزی استان، ابوالحسنی معاون فرماندار ، حسینی شهردار خضرآباد و جمعی از مدیران شهرستان و استان برگزار شد از برترین های شهرستان در بخش های مختلف تجلیل شد.
شهرستان اشکذر یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار