تابناک: سرپرست فرمانداری فریدونشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 60 هزار گردشگر ازاین خطه دیدن کردند.
کد خبر: ۲۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا ، غلامرضا یسلیانی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی بیش از 550 خانواده در این شهرستان اسکان داده شدند.

وی با اعلام اینکه در این شهرستان کلیه تمهیدات برای رفاه مسافران نوروزی فراهم شد و ستاد سفر شهرستان هم نظارت مستمر و مداوم بر کار کمیته ها داشت افزود: پذیرایی از مسافران نوروزی بدون هیچ مشکلی در این شهرستان انجام شد.

وی از حضور انبوه گردشگران و ورزش دوستان در پیست اسکی فریدونشهر خبر داد و گفت: این شهرستان نقاط گردشگری فراوان دارد و وجود برف برای اسکی در قله شاهانکوه به ارتفاع 4040 متر از سطح دریا تا اواخر تیرماه از امتیازات خوب این شهرستان است که امید واریم در آینده ای نزدیک این ظرفیت ها را به فرصت ها تبدیل نماییم.

شهرستان سرد سیر و کوهستانی فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

وجود مواهب طبیعی ، جریانات آبی سطحی ، پوشش گیاهی و جنگلی به همراه مناطق کوهستانی زمینه مناسبی را برای توسعه گردشگری طبیعت در فریدونشهر فراهم کرده است.

بارش های فراوان جوی در فریدونشهر علاوه بر ایجاد پوشش گیاهی گسترده منابع آبی گسترده ای را برای استان اصفهان فراهم کرده است به گونه ای که حدود 25 درصد از آب زاینده رود از محل رودهای جاری در این خطه تامین می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار